Σελίδες

Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

Βόλτα στην πόλη για Bubble Tea με τρελές φυσαλίδες!

Μία βόλτα με την φίλη Θάλεια ή αλλιώς την «κόρη» μου ήταν αρκετή για να με οδηγήσει σε νόστιμα και δροσιστικά… μονοπάτια. Κάτι που επιζητούμε λόγω ζέστης, αλλά και δεν το βρίσκουμε εύκολα. Όλα αυτά μέχρι πριν λίγο καιρό, όταν και πήγαμε στο «Bubbleicious Tea Bar» επί της Αιόλου.
Από τον Παναγιώτη Μουλόπουλο
Πήγα μαζί της για παρέα και ενώ επέμεναν να παραγγείλω κι εγώ, θυμάμαι ότι η πρώτη αντίδραση μου ήταν: «Εμένα δεν μου αρέσουν τα περίεργα. Άσε καλύτερα». Αλλά, έπεσα έξω. Υδροχόος –το έχουμε ξανά πει αυτό. Τελικά δοκίμασα ένα bubble tea και από τότε το επισκέπτομαι συχνά…
Τι είναι όμως αυτό που τόση ώρα σας γράφω; Το πρώτο αυθεντικό Bubble Tea της πόλης όπου διαλέγεις τι ακριβώς θες να πιεις: Πράσινο, κόκκινο ή μαύρο τσάι; Με τι γεύση; Διαλέγεις ανάμεσα σε φράουλα, κεράσι, ανανά, μάνγκο κ.ά… ενώ το «κερασάκι» στο δροσιστικό τσάι σου είναι τα bubbles (επίσης ότι γεύση θέλεις).
Σήμερα που το ξανά επισκέφτηκα με τον φίλο Βασίλη, ανακάλυψα ότι βγαίνει και Milk Bubble Tea (τσάι+ γάλα+topping) αλλά και Milk Bubble Shake (γάλα+ παγωτό+ topping).
Τα συν αυτού του εγχειρήματος, πέρα από το πρωτότυπο project, είναι επίσης ότι βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας (ό,τι πρέπει –ειδικά τώρα που η θερμοκρασία ανεβαίνει!) και οι πολύ καλές τιμές. Σε όσους το ‘χω προτείνει η ερώτηση που μου κάνουν είναι: «Πόσες θερμίδες έχει;». Όπως μου είπαν τα παιδιά που διευθύνουν το μαγαζί είναι γύρω στις 200-300. Εξαρτάται αν θα πάρεις μικρό ή μεγάλο ποτήρι.
Το σίγουρο είναι ότι αξίζει…

Δεν υπάρχουν σχόλια: