Σελίδες

Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2013

"Αυτοκτόνησε" ο Παναθηναϊκός στο ΟΑΚΑ, έχασε 54-58 από την Ρεάλ Μαδρίτης

Ο Παναθηναϊκός σπατάλησε τις διψήφιες διαφορές που απέκτησε, εγκλωβίστηκε επιθετικά στο δεύτερο ημίχρονο (πέτυχε μόνο 17 πόντους) και μοιραία ηττήθηκε 58-54 από τη Ρεάλ Μαδρίτης στο ΟΑΚΑ, χάνοντας μια μεγάλη ευκαιρία για την τέταρτη νίκη του στο Top 16.


Ο Παναθηναϊκός πέτυχε να βάλει τη Ρεάλ των περισσότερων λύσεων στο δικό του ρυθμό. Το δυνατό και άκρως αποτελεσματικό αμυντικό παιχνίδι σε Ρούντι και Μίροτιτς (από Μπράμο και Τσαρτσαρή) χάρισε ξεκάθαρο πλεονέκτημα στο "τριφύλλι", το οποίο αποτυπώθηκε στο 16-9 του 8' και στο 20-11 του 10'.
Από τη στιγμή που οι Μαδριλένοι έφταναν με πολύ κόπο στο καλάθι, ήταν λογικό οι "πράσινοι" να ελέγξουν την κατάσταση. Έχοντας μάλιστα τις περισσότερες φορές ορθές επιλογές στην επίθεση, βγάζοντας συνεργασίες μέσα κι έξω, μετέτρεψε το 22-17 σε 30-19 και 37-23 με σουτ του Μπράμου.
Το κακό άρχισε όταν οι παίκτες του Πεδουλάκη δεν βρήκαν αντίδοτο στην σκληράδα που προσέθεσε η Ρεάλ στο παιχνίδι της, υποπίπτοντας σε λάθη. Δύο τρίποντα και ο Σχορτσανίτης (με προσωπικούς πόντους) στήριξαν την προσπάθεια ανασύνταξης, για το 40-31 και το 49-38, αλλά μόνο προσωρινά. Η ισπανική ομάδα προσαρμόστηκε στα δεδομένα που ο Παναθηναϊκός είχε επιβάλει, έπαιξε με ψηλά σχήματα (Μπέγκιτς, Ρέγες) και έφτασε στο σημείο προσπεράσει 55-54 με τρίποντο του Ροντρίγκεθ, ολοκληρώνοντας σερί 9-0.
Οι "πράσινοι" είχαν τις ευκαιρίες τους, αλλά τις έχασαν όλες, μία προς μία. Ο Διαμαντίδης ήταν κουρασμένος στο τελευταίο 10λεπτο, ο Μπανκς έπαιξε λίγο σε αντίθεση με τον Ούκιτς, ο Καπόνο αστόχησε στα ελάχιστα σουτ που πήρε. Συν τοις άλλοις, ο Λάσμε σπατάλησε ένα λέι απ από αυτά που δεν χάνονται και παρόλο που στα τελευταία 2:30 λεπτά επιτεύχθηκε μόνο ένας πόντος, αυτός ήταν από τη Ρεάλ για το 58-54.

contra.gr


Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Ελένη Καρακάση: «Μοιραία είναι η ανάγκη να ονειρεύεσαι!»


Συνέντευξη στον Παναγιώτη Μουλόπουλο
Η Ελένη Καρακάση τρέχει τον δικό της «μαραθώνιο» στα καλλιτεχνικά δρώμενα, τη φετινή σεζόν, καθώς πρωταγωνιστεί σε τρεις διαφορετικές παραστάσεις. Η γνωστή ηθοποιός που μετρά σχεδόν δύο δεκαετίες, μιλάΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στη citypress.gr για την ανάγκη να μην κάνει «ένα πράγμα», το γέλιο στη ζωή, την προφύλαξη της προσωπικής της ζωής, τις ανθρώπινες σχέσεις, καθώς και για το μιούζικαλ.

Τη φετινή σεζόν σε βρίσκουμε επί τρία στα καλλιτεχνικά δρώμενα και δη με τελείως διαφορετικές παραστάσεις. Η «Κολοκύθα», τα «Βαφτίσια» και το μουσικό «Κι αν τραγουδάμε, είναι για εκείνα που δε λέγονται». Πώς καταφέρνεις και τα συνδυάζεις όλα;
Γενικά, βαριέμαι πάρα πολύ να κάνω μόνο ένα πράγμα. Τελειώνοντας τις πρόβες στα «Βαφτίσια» -γιατί είχαμε δύο βασικές αντικαταστάσεις και μεταφορά σε κλειστό και μεγάλο θέατρο- ήταν σαν να πηγαίναμε από την αρχή. Αλλάξαμε πολλά πράγματα για να μπορέσουμε να γίνουμε ομάδα με τους δύο «καινούριους» συναδέλφους, τη Ζέτα Μακρυπούλια και τον Αργύρη Αγγέλου. Όταν τελείωσα τις πρόβες και κάναμε πρεμιέρα στα «Βαφτίσια», ξεκίνησα την «Κολοκύθα». Πήγα από το ένα έργο σερί στο άλλο. Με την καθοδήγηση του Δημήτρη Χαλιώτη και της Χριστίνας Φωτεινάκη καταφέραμε να ανεβάσουμε την παράσταση σ’ ένα μήνα ακριβώς.
Το γεγονός ότι κάνεις τρεις δουλειές παράλληλα, είναι αποτέλεσμα της οικονομικής κατάστασης ή επειδή βαριέσαι, όπως ανέφερες και προηγουμένως;
Δεν είναι λόγω της κρίσης, δεν το κάνω για τα λεφτά. Πρώτα τα κάνω για μένα και μετά για το οικονομικό. Μπορώ να σου πω ότι φέτος, που είναι τόσο έντονη η κρίση, εγώ είμαι πάρα πολύ καλά καλυμμένη καλλιτεχνικά. Ίσως είναι και η πρώτη φορά που νιώθω τόσο καλά.
Ποιες οι δυσκολίες σε μία παράσταση που εξελίσσεται σε…bar;
Στο bar υπάρχει μία διάθεση πιο χαλαρή, παραγγέλνεις το ποτό σου, μπορεί να είσαι όρθιος ή καθιστός ή ακόμα και να μην ξέρεις τι έχεις έρθει να δεις.  Αυτό έχει τη δυσκολία του, αλλά και την γοητεία που πρέπει να αντιμετωπίσεις το καινούριο. Κάθε φορά, η παράσταση της «Κολοκύθας» είναι διαφορετική. Νομίζω ότι ο κόσμος φεύγει με μία όμορφη, γλυκιά διάθεση και με την ίδια διάθεση είμαι κι εγώ.
Αυτό κάνει και τον ίδιο τον ηθοποιό πιο «ζωντανό»…
Είναι πάρα πολύ ωραίο. Στη παράσταση υπάρχει η συμμετοχή του κόσμου, το γνωστό interactive, όπου σε ένα bar ο κόσμος περιμένει ότι κάτι θα γίνει. Πρέπει να σου ομολογήσω ότι έχω βαρεθεί αυτό το interactive στοιχείο γιατί το κάνουν όλοι, σε όλες τις παραστάσεις. Έχει παραγίνει! Στην αρχή ήμουν αρνητική απέναντι στον Δημήτρη, αλλά γίνεται τόσο ωραία, με τον κόσμο μέσα.
Σου έχει συμβεί κάποιο απρόβλεπτο συμβάν που να σ’ έχει φέρει σε δύσκολη θέση;

Euroleague : Όρθιος ο Ολυμπιακός στο Ισραήλ, 77-78 την Μακάμπι Τελ Αβίβ!!

Ο Ολυμπιακός ξεπέρασε τις σοβαρές απουσίες του και μαζί το εμπόδιο της Μακάμπι Τελ Αβίβ, κερδίζοντας με 78-77 στη «NOKIA Arena».

Οι Πειραιώτες, που παρατάχθηκαν στο Ισραήλ χωρίς να έχουν στη διάθεσή τους τον Τζος Πάουελ και τον Έισι Λο, πέτυχαν τη δεύτερη νίκη τους σε πέντε αγώνες στο Top 16 της Ευρωλίγκας και διατήρησαν στο ακέραιο τις ελπίδες πρόκρισής τους στα πλέι οφ. Πρώτος σκόρερ τους ήταν ο Βασίλης Σπανούλης, με 24 πόντους, ο οποίος διαμόρφωσε και το τελικό αποτέλεσμα με δίποντο 51’’ πριν από τη λήξη. Δεν κατάφεραν να κάνουν την ανατροπή οι γηπεδούχοι, αστοχώντας δις ο Οχαγιόν κι άλλη μία ο Σμιθ.

Το συγκρότημα του Γιώργου Μπαρτζώκα αιφνιδίασε στους Ισραηλινούς κι έχοντας 3/4 τρίποντα προηγήθηκε με 16-7 στο 3’, με τους Βασίλη Σπανούλη και Βαγγέλη Μάντζαρη να πετυχαίνουν από έξι πόντους. Με τον αρχηγό τους να έχει συνολικά 3/4 τρίποντα η διαφορά παρέμεινε στο επίπεδο των εννέα πόντων (13-22) στο 6’ για τους Πειραιώτες, παρά τις προσπάθειες του Ντέβιν Σμιθ. Ο Γιώργος Πρίντεζης με τέσσερις πόντους ήρθε να προσθέσει κι άλλους μπελάδες στην εξίσωση για τον Ντέιβιντ Μπλατ, που είδε την ομάδα του να χάνει ακόμα και με διαφορά δεκατριών πόντων (13-26).
Ο Ντέιβιντ Λόγκαν (10 π.) ανέλαβε να βγάλει την ομάδα του από το αδιέξοδο στο ξεκίνημα του δεύτερου δεκαλέπτου (27-35), αλλά οι φιλοξενούμενοι συνέχισαν να έχουν τον έλεγχο, παράλληλα με προβάδισμα δέκα πόντων (29-39) στα μέσα του δεύτερου δεκαλέπτου, με το Βασίλη Σπανούλη να έχει φθάσει τους 15 πόντους και τον Κάιλ Χάινς να δίνει λύσεις μέσα στη ρακέτα.
Η Μακάμπι Τελ Αβίβ ξεκίνησε δυνατά στο τρίτο δεκάλεπτο και με επιμέρους σκορ 7-2 μείωσε σε 46-40, καθοδηγούμενη από τους Ντέιβιντ Λόγκαν και Ντέβιν Σμιθ. Ο Γιώργος Μπαρτζώκας κάλεσε τάιμ άουτ και ο Ολυμπιακός προσπάθησε να ανασυνταχθεί άμεσα. Οι Ισραηλινοί, όμως, συνέχισαν να ροκανίζουν τη διαφορά (47-50), με το Σόουν Τζέιμς να δίνει λύσεις κάτω από το καλάθι. Ο Γκιόργκι Σερμαντίνι έδωσε «ανάσες» στην ομάδα του στην πίεση των γηπεδούχων, που όμως όσο περνούσε η ώρα τόσο γινόταν ολοένα και πιο έντονη (54-55 στο 26’). Με το επιμέρους σκορ να φθάνει στο 23-11 η Μακάμπι Τελ Αβίβ δεν άργησε να περάσει μπροστά στο σκορ (56-55), στο 27’, με το Σίλβεν Λάντεσμπεργκ να πετυχαίνει εφτά πόντους και τον Ολυμπιακό να έχει αρνητικό σερί 0/11 τρίποντα.
Το συγκρότημα του Ντέιβιντ Μπλατ προηγήθηκε με 60-57 στο 29ο λεπτό, με το Λιόρ Ελιγιάχου να παίρνει τη σκυτάλη στο σκοράρισμα και το φινάλε του δεκαλέπτου βρήκε τους Ισραηλινούς να προηγούνται με 62-57, έχοντας ανατρέψει πλήρως το σκηνικό του πρώτου μέρους.  Ο Ολυμπιακός προσπάθησε να πληρώσει τους γηπεδούχους με το ίδιο νόμισμα και με σερί 8-0 στο ξεκίνημα του τέταρτου δεκαλέπτου ανέκτησε το προβάδισμα (62-65). Με πρωταγωνιστές τους Βασίλη Σπανούλη (18π.) και Γκιόργκι Σερμαντίνι (9π., οκτώ ριμπάουντ) ξέφυγε στο +4 με 68-64, αλλά ο Γιόζεφ Οχαγιόν και ο Ντέβιν Σμιθ ήρθαν να δώσουν εκ νέου το προβάδισμα στους Ισραηλινούς (69-68), στο 34’. Η τριάδα των Βασίλη Σπανούλη, Κώστα Σλούκα και Κάιλ Χάινς βοήθησαν τον Ολυμπιακό να μειώσει σε 77-76, δύο λεπτά πριν από το φινάλε, για να έρθει ο Σπανούλης και να «κλειδώσει» τη νίκη, με 78-77.

onsports.gr

Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

Όθωνας Μεταξάς: «Είναι μία εποχή που όλοι πρέπει να κάνουμε υποχωρήσεις»


Συνέντευξη στον Παναγιώτη Μουλόπουλο

Η αποχώρηση του από την επιτυχημένη σειρά του MEGA, «Η ζωή της άλλης», άνοιξε τις πόρτες στον χώρο της μουσικής, όπου και ασχολείται τα τελευταία 3 χρόνια. Ο λόγος για τον Όθωνα Μεταξά, ο οποίος φέτος αποφάσισε να ασχοληθεί σε πιο επαγγελματικό επίπεδο. Ο γνωστός ηθοποιός, μιλά ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στηcitypress.gr για τις εμφανίσεις του στη μουσική σκηνή «Αυλαία», για την «μόδα» όπου πολλοί ηθοποιοί πιάνουν το…μικρόφωνο, αν τον έχει βοηθήσει η εμφάνιση του, για τις ανθρώπινες σχέσεις όπως έχουν εξελιχθεί, μ’ αφορμή την παράσταση «Βρώμικες Ιστορίες», αλλά και για τα νέα του τηλεοπτικά σχέδια.
Μπορεί να μη σε βλέπουμε κάπου τηλεοπτικά, αλλά δίνεις το «παρών» μέσα από τις «Βρώμικες ιστορίες» του Charles Bukowski και προσεχώς στη μουσική σκηνή «Αυλαία»…
Είναι μία ενασχόληση με το τραγούδι που έχει προκύψει, σε πιο επαγγελματικό επίπεδο, μετά τη συνεργασία που είχα με την Ευανθία Ρεμπούτσικα και τον Χρήστο Νικολόπουλο. Μετά έκανα ένα πιο προσωπικό live το οποίο πήγε πολύ καλά και σκέφτηκα φέτος να κάνω ένα πιο αναβαθμισμένο πρόγραμμα, με μία πενταμελής ορχήστρα.
Η επαγγελματική ενασχόληση με το τραγούδι, προέκυψε από το γεγονός ότι δεν γίνονται πολλές δουλειές στον χώρο της υποκριτικής;
Όχι. Προέκυψε και θέλω να πιστεύω ότι μπορώ να το κάνω καλά. Μόνο έτσι πρέπει να προκύπτουν πράγματα. Όταν μπορείς να ανταπεξέλθεις πολύ καλά σε αυτό που καλείσαι να κάνεις. Δεν το κάνω για τα λεφτά, γιατί μη νομίζεις ότι βγάζω τα τρελά λεφτά εκεί. Έτσι όπως είναι τα πράγματα είναι περιορισμένα τα έσοδα για όλους. Ασφαλώς και δεν προέκυψε γιατί δεν υπήρχε προσφορά εργασίας! Το ξεκίνησα και επειδή με πίστεψαν κάποιοι σημαντικοί άνθρωποι το προχωράω.
Έχεις κάνει πράγματα τα οποία να μην σε αντιπροσώπευαν;
Ειδικά στο θέατρο, όχι. Πάντα, αυτό που ήθελα να κάνω, ήταν με βάση το κριτήριο: τι μου αρέσει και τι μπορεί να με πάει παρά πέρα, να ‘ναι πρόκληση. Στην τηλεόραση, ίσως, κάποιες φορές να ‘χουν γίνει κάποιες μικρές εκπτώσεις, αλλά όχι σε βαθμό που να μην μπορώ να το υποστηρίξω.
Συνδυάζεις την υποκριτική με το τραγούδι. Ποιο «κομμάτι» από τα δύο ξεχωρίζεις περισσότερο;
Και τα δύο τα αγαπάω. Το σημαντικό είναι πως μπορείς να σταθείς απέναντι σ’ αυτά τα δύο πράγματα. Αν το αποτέλεσμα είναι ένα πολύ καλό επίπεδο και παραπάνω, τότε μπορείς να το κάνεις. Αν δεν μπορείς, καλύτερα μην κάνεις κανένα. Τώρα, βέβαια, έχει γίνει και λίγο της μόδας: Ηθοποιοί να ασχολούνται με το τραγούδι.
Είσαι υπέρ αυτής της «μόδας» με το να ασχολούνται ηθοποιοί με το τραγούδι, ανεξαρτήτως αν «το ‘χουν» ή όχι;