Σελίδες

Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΟ «ΦΟΝ ΔΗΜΗΤΡΑΚΗ»


Από τον Παναγιώτη Μουλόπουλο

Ο Δημήτρης Μαυρόπουλος είναι ένας από τους ηθοποιούς που έχει διανύσει πολλά χιλιόμετρα στο καλλιτεχνικό στερέωμα, είτε στο θέατρο, είτε στον κινηματογράφο, είτε στην τηλεόραση.


Έτσι, μετά την «Τρελή, τρελή σαραντάρα» που παρουσιάστηκε στο Θέατρο Μικρό Παλλάς, ο γνωστός ηθοποιός έκλεισε τη νέα του συνεργασία. Αποκλειστικές πληροφορίες του magazineofmedia.blogspot.com, θέλουν τον Δημήτρη Μαυρόπουλο να πρωταγωνιστεί στο «Φον Δημητράκης» που θα ανεβάσει ο Πέτρος Φιλιππίδης τον ερχόμενο Οκτώβρη στο Θέατρο Μουσούρη.

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ RECYCLING MEDEA

Θέατρο Badminton, Αθήνα
20 Ιουνίου, 20.30


Η ταινία του Αστέρη Κούτουλα ξεκινά την πορεία της στις 20 Ιουνίου από το Θέατρο Badminton. Την ταινία θα προλογίσει ο Μίκης Θεοδωράκης και μετά την προβολή της θα ακολουθήσει συζήτηση με τους συντελεστές. Θα συντονίσει ο Παύλος Τσίμας.
Η ιστορία της δολοφονίας δυο παιδιών από την ίδια τους τη μητέρα προέρχεται από τον Ευριπίδη και είναι ένα θέμα που έχει ανακυκλωθεί άπειρες φορές, από την αρχαιότητα και μετά, χωρίς να χάσει τίποτα από τη σύγχρονη και φρικαλέα επικαιρότητά του.
Η ταινία ξεκίνησε από τη μαγνητοσκόπηση μιας παράστασης μπαλέτου και συνδέει τον αρχαίο ελληνικό Μύθο με την μουσική του Μίκη Θεοδωράκη, τη χορευτική ερμηνεία της Μαρίας Κουσουνή, τη χορογραφία του Ρενάτο Ζανέλα και την ερμηνεία της Μουσικής Ακαδημίας της Αγίας Πετρούπολης.
Το φιλμ ξεκινάει με τα πρώτα μέτρα της μουσικής του Μίκη Θεοδωράκη και
τελειώνει με τα τελευταία μέτρα της. Η μουσική του συνοδεύει και τις
λιγοστές φράσεις που προφέρονται στη διάρκεια της ταινίας.

Έξι σολίστες χορευτές, ανάμεσά τους η εξαιρετική Μαρία Κουσουνή ως Μήδεια, συνεργάζονται σε εκφραστικές κοντινές λήψεις, λυρικές χορευτικές σκηνές, αποκαλυπτικές καταστάσεις πρόβας, μια μείξη από κλασικό μπαλέτο και σύγχρονο εκφραστικό χορό, συνυφασμένη με εικόνες από εξεγερμένους και κουκουλοφόρους νεαρούς, βαριά οπλισμένους και ανεξέλεγκτους αστυνομικούς: μορφές από έναν άλλον, αμείλικτο κόσμο που έχει σφετεριστεί την καθημερινή πραγματικότητα.
Μέσα από αυτόν τον κόσμο προβάλλει ξαφνικά η μορφή της δεκαπεντάχρονης
Bella Oelmann που κάνει το κινηματογραφικό ντεμπούτο της, παίζοντας τον ίδιο της τον εαυτό. Μια «Aθωότητα» καταραμένη, εξοβελισμένη από την κοινωνία, στο έλεος της εξάντλησης, της απογοήτευσης, της έλλειψης στοργής.

Πρόκειται για μια ταινία αφιερωμένη σε αμήχανους γονείς και ιδίως σε νέους που προσπαθούν να κατανοήσουν τη σκληρή μοίρα που τους επιφυλάσσει το μέλλον. Τους νέους που οι ίδιοι οι γονείς τους τούς έφραξαν το δρόμο.

Λίγα λόγια από τον σκηνοθέτη:

«Η Μήδεια σκοτώνει τα παιδιά της. Η Μήδεια κοιτάει μόνο τον εαυτό της. Ήταν
το σήμερα που κίνησε το ενδιαφέρον μου. Κείμενο, μουσική και χορός ενωμένα
σε μια ταινία, η οποία δε μου άφησε καμία άλλη διέξοδο, παρά εκείνη προς τον ζόφο
μιας κοινωνίας που καθημερινά σκοτώνει τα παιδιά της. Μέσα στην οποία
σκοτώνουμε τα παιδιά μας.
Ήθελα να κάνω ένα τεράστιο, ασυνήθιστο και άκρως συναισθηματικό «βίντεο
κλιπ», που να ασχολείται με τον πόθο για ελευθερία μιας απελπισμένης γυναίκας
και τον πόθο για ελευθερία μιας νεολαίας που έχει ριζοσπαστικοποιηθεί. Και οι
δύο προδομένοι και πουλημένοι. Και οι δύο σε εμπόλεμη κατάσταση με την
κοινωνία.
Την ταινία αυτή αφιερώνω στη σημερινή γενιά γονιών που έκλεψε τα όνειρα από
τα ίδια τα παιδιά της, τους πήρε τις προοπτικές και έπαιξε στα ζάρια το μέλλον
τους. Γονείς που ζούσαν λες και δεν υπήρχε αύριο».

Παρακάτω παραθέτουμε αναλυτικά τα τρέιλερ της ταινίας και άλλες πληροφορίες

Τρέιλερ ταινίας (3:21)
http://www.youtube.com/watch?v=ID1LYWB0M2U

Teaser ταινίας (1:06)
http://www.youtube.com/watch?v=wUIgzY1l_lA

Προπώληση: abcd.gr | viva.gr | Public | Forthnet | Παπασωτηρίου | 210 88 40 600

Υπεύθυνος επικοινωνίας: Αλέξανδρος Καραμαλίκης 6946 492740 akaramalikis@gmail.com


Ο σκηνοθέτης της ταινίας Αστέρης Κούτουλας θα είναι στη διάθεσή σας από τις 16 Ιουνίου μέχρι και τις 20 Ιουνίου για συνεντεύξεις όπως και η πρωταγωνίστρια-α’ χορεύτρια Μαρία Κουσουνή (για όλες τις μέρες). 

Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Στον ρυθμό των MAD Video Music Awards


Από τον Παναγιώτη Μουλόπουλο

Η αντίστροφη μέτρηση για τη δέκατη χρονιά των MAD Video Music Awards είναι γεγονός, αφού 7 μέρες απομένουν μέχρι το μεγάλο live concert.

Το ραντεβού έχει προγραμματιστεί για την Τρίτη 25 Ιουνίου στο Κλειστό Γήπεδο Tae Kwon Do, ενώ λίγο νωρίτερα θα πραγματοποιηθεί το καθιερωμένο special pre-show στον εξωτερικό χώρο.

Πολλοί είναι οι καλλιτέχνες που θα βρεθούν στη σκηνή για να παρουσιάσουν (και) φέτος τα πιο ανατρεπτικά live acts. Μεταξύ άλλων, στη λίστα που έχει δοθεί στη δημοσιότητα, το «παρών» αναμένεται να δώσουν οι: Έλενα Παπαρίζου, Σάκης Ρουβάς, Αντώνης Ρέμος, Στέλιος Ρόκκος, Κώστας Μαρτάκης, Ελένη Φουρέϊρα, Melisses, Onirama, Stavento, Playmen, Stan, Tamta, Παντελής Παντελίδης κ.ά. Ενώ στον μουσικό θεσμό θα βρίσκονται και οι: Anise K, Arash, Hadley, Ola, Vassy.

Το magazineofmedia.blogspot.com αποκαλύπτει κάποιες από τις συνεργασίες που αναμένεται να παρουσιαστούν στα MAD VMA. Σύμφωνα, λοιπόν, με τις πληροφορίες μας ο Στέλιος Ρόκκος θα εμφανιστεί δύο φορές στη σκηνή. Η πρώτη του εμφάνιση αφορά την  παρουσίαση του «Μες στα δυο της μάτια» που διασκεύασε ο γνωστός ερμηνευτής για το νέο του album «Η γυναίκα μέσα μου». Ενώ η δεύτερη εμφάνιση θα είναι μαζί με τον Κώστα Μαρτάκη, όπου θα ερμηνεύσουν το νέο summer hit «Τα καλοκαιρινά τα σ’ αγαπώ» του οποίου τη μουσική έχει γράψει ο Στέλιος Ρόκκος και τους στίχους η Βίκυ Γεροθόδωρου.

Ο Σάκης Ρουβάς θα παρουσιάσει για πρώτη φορά live το νέο του τραγούδι «Μια χαρά να περνάς» σε μουσική του Γιώργου Θεοφάνους και στίχους του Θάνου Παπανικολάου.

Ο Μηδενιστής και η Tamta θα πουν «Σ’ αγαπάω» όπως λέγεται και το νέο τους ντουέτο που κυκλοφορεί από την Panik Records σε μουσική Δημήτρη Κοντόπουλου και στίχους Βάγιας Καλαντζή-Μηδενιστή.

Μία από τις συνεργασίες που –σίγουρα!- θα συζητιόταν ήταν αυτή του Παντελή Παντελίδη και της Πάολα, η οποία όμως δεν θα γίνει. Έτσι θα δούμε μόνο του στη σκηνή τον Παντελή Παντελίδη.


Τέλος, ο Αντώνης Ρέμος θα συνεργαστεί επί σκηνής με τον Μάνο Πυροβολάκη –όπου το «Μπορεί να βγω» σημειώνει μεγάλη επιτυχία!-, ενώ ο Stan θα παρουσιάσει κάτι τελείως διαφορετικό απ’ ότι τον έχουμε συνηθίσει. Μόνη της θέλουν στη σκηνή, οι πρώτες πληροφορίες, και την Έλενα Παπαρίζου.

Πόσο μεγάλη μύτη έχει ο Ορέστης Τζιόβας;

Μπορεί η πρεμιέρα του να έχει προγραμματιστεί για τον Δεκέμβριο του 2013, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι ο Γιάννης Κακλέας δεν κάνει τα «μαγειρέματα» του. Ο λόγος για το «Συρανό ντε Μπερζεράκ» που θα παρουσιαστεί στο Θέατρο Παλλάς και θα αποτελεί την τέταρτη –κατά σειρά- παραγωγή της Ελληνικής Θεαμάτων για το πρώτο μέρος της καλλιτεχνικής περιόδου.
Από τον Παναγιώτη Μουλόπουλο
Όπως είναι γνωστό, στο «Συρανό» θα πρωταγωνιστούν ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος και η Σμαράγδα Καρύδη. Ενώ σε συζητήσεις βρίσκεται ο Ορέστης Τζιόβας, σύμφωνα με πληροφορίες του joytv.gr. Ο 30χρονος ηθοποιός, έχει δεχτεί πρόταση για να κρατά έναν από τους πρωταγωνιστικούς ρόλους.
Προς το παρόν, βέβαια, μπορείτε να τον δείτε στην κωμωδία «Ωχ, τι κόσμος γιαγιά» που παρουσιάζεται στην «ταράτσα» του Θεάτρου Λαμπέτη.
Η υπόθεση του Συρανό ντε Μπερζεράκ
Ο Συρανό Ντε Μπερζεράκ (Χοσέ Φερέρ) διάσημος ξιφομάχος, στρατιώτης και ποιητής του 17ου αιώνα, είναι επίσης γνωστός για τη μεγάλη του μύτη, για την οποία συχνά αυτοσαρκάζεται. Ο Συρανό ερωτεύεται την ξαδέλφη του Ρωξάνη (Μάλα Πάουερς), αλλά όταν εκείνη του αποκαλύπτει τον έρωτά της για τον γοητευτικό στρατιωτικό Κριστιάν Ντε Νεβιλέτ, διαπιστώνει ότι δεν έχει καμιά ελπίδα.
Ο Κριστιάν τρέφει επίσης συναισθήματα για τη Ρωξάνη, αλλά δεν μπορεί να τα εξωτερικεύσει. Ζητά τότε την βοήθεια από το Συρανό, ο οποίος συμφωνεί να γράψει εκείνος ποιήματα αγάπης για τη Ρωξάνη με την υπογραφή του Κριστιάν. Αργότερα ο Κριστιάν αποφασίζει να της μιλήσει αυτοπροσώπως χωρίς τη βοήθεια του Συρανό, αλλά αποτυγχάνει. Ο Συρανό κρύβεται στους θάμνους κάτω από το μπαλκόνι της κοπέλας και μιμούμενος τη φωνή του Κριστιάν κι εντυπωσιάζει την κοπέλα. Ο υπερόπτης Ντε Γκις είναι επίσης ερωτευμένος με την Ρωξάνη και της ζητάει να τον παντρευτεί, αλλά ο Συρανό βοηθά την κοπέλα να παντρευτεί τον Κριστιάν. Ο Ντε Γκις θυμώνει με το γεγονός και στέλνει τον Κριστιάν στον πόλεμο, πριν το ζευγάρι περάσει μαζί την νύχτα του γάμου. Ο Συρανό ακολουθεί τον Κριστιάν στον πόλεμο για να τον προστατεύσει και συνεχίζει να γράφει ποιήματα προς την Ρωξάνη για λογαριασμό του. Η Ρωξάνη επισκέπτεται τον Κριστιάν στον πόλεμο και του αποκαλύπτει ότι πλέον είναι ερωτευμένη μαζί του λόγω όλων όσων της γράφει κι ότι θα ήταν ερωτευμένη μαζί του ακόμη κι αν ήταν άσχημος. Ο Κριστιάν τότε διαπιστώνει ότι η κοπέλα είναι ερωτευμένη στην πραγματικότητα με τον Συρανό κι όχι με εκείνον. Τότε ζητά από τον Συρανό να πει την αλήθεια στη Ρωξάνη και να την βάλουν να επιλέξει μεταξύ τους. Αλλά στη συνέχεια ο Κριστιάν σκοτώνεται στον πόλεμο κι ο ποιητής αποφασίζει να κρατήσει το μυστικό του.

Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

Fresh news: Νένα Μεντή και Κατερίνα Λέχου μαζί στη σκηνή!

Aπό τον Παναγιώτη Μουλόπουλο
Την θεατρική μεταφορά της πολυβραβευμένης ταινίας του Πέδρο Αλμοδοβάρ «Όλα για τη μητέρα μου» ετοιμάζει ο Πέτρος Ζούλιας για την καλλιτεχνική περίοδο 2013-2014.
Με αυτό το έργο θα «ανοίξει» η σεζόν για το Θέατρο Ακροπόλ, ενώ προσφάτως ο σκηνοθέτης έκλεισε για τους πρωταγωνιστικούς ρόλους τη Νένα Μεντή και την Κατερίνα Λέχου.
Τι διαπραγματεύεται το «Όλα για τη μητέρα μου»:
Πρόκειται για μία πολυβραβευμένη ταινία του Πέδρο Αλμοδοβάρ, παραγωγής 2009, με πρωταγωνίστριες την Πενέλοπε Κρουζ και τη Σεσίλια Ροθ. Η ταινία ασχολείται με το θέμα του AIDS, της αλλαγής φύλου, την αναζήτηση της σεξουαλικής ταυτότητας.
Όλα ξεκινούν όταν η Μανουέλα, δουλεύει ως νοσοκόμα σε ένα νοσοκομείο της Μαδρίτης. Έχει αφιερωθεί στον αγαπημένο 17χρονο γιο της, Εστεμπάν, ο οποίος δεν έχει γνωρίσει τον πατέρα του. Την ημέρα των γενεθλίων του, ο Εστεμπάν σκοτώνεται σε αυτοκινητιστικό ατύχημα και η μητέρα του αποφασίζει να ψάξει για τον πατέρα του στη Βαρκελώνη, όπου στη δύσκολη αυτή αναζήτηση θα έρθει αντιμέτωπη με έναν κόσμο μακριά από τη συμβατικότητα. Ο Αλμοδόβαρ καταφέρνει και εισχωρεί βαθιά σε ισχυρά κοινωνικά θέματα όπως η πίστη, το AIDS και ο κόσμος των τραβεστί, μέσω της ξεχωριστής δικής του συγκινητικής και κωμικοτραγικής τεχνοτροπίας.