Σελίδες

Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

Γιώργος Χατζηπαύλου: «Η Τέχνη είναι λαϊκό θέαμα»

Συνέντευξη στον Παναγιώτη Μουλόπουλο

Από τους πιο γνωστούς stand up comedian, ο Γιώργος Χατζηπαύλου, έχει τον τρόπο να κερδίζει το θερμό χειροκρότημα του κοινού σε κάθε live εμφάνιση του, ενώ παράλληλα, τον ακούμε να αφηγείται τις ιστορίες των παιχτών στο «Κάτι Ψήνεται». Ο ίδιος, μιλά ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στη citypress.gr, για την παράσταση με τίτλο «Ακόμα πιο δύσκολα τα πράγματα φέτος», για την τηλεόραση, αλλά και για τις υψηλές τιμές στα θέατρα που συνοδεύονταν με το «πέπλο κουλτούρας». Από το στόχαστρο του, όμως, δεν λείπουν και οι… «ξεπεσμένες τηλεπερσόνες» που καταφεύγουν στο stand up για «εύκολη» λύση.

«Ακόμα πιο δύσκολα τα πράγματα» φέτος, όπως προμηνύει και η παράσταση που παρουσιάζεις στο Θέατρο «Εν Αθήναις»…
Ο τίτλος δεν αφορά στην οικονομική κατάσταση, αλλά είναι μία παράσταση για τους άντρες, τις γυναίκες, το σεξ και τη ζωή μας. Εμείς, επικεντρωνόμαστε περισσότερο στο κομμάτι της σχέσης των φύλλων, που όσο περνάει ο καιρός γίνεται όλο και πιο δύσκολο, γιατί μπαίνει η τεχνολογία στη μέση και για ένα σωρό λόγους.
Δεν έχεις πολιτικές αναφορές. Γιατί;
Δεν είμαι της άποψης να έρχεται κάποιος να περάσει ένα χαλαρό δίωρο και να του θυμίζεις, γιατί βγήκε από το σπίτι. Το θεωρώ άτοπο ως ένα βαθμό ή και δεν μου πάει εμένα σαν καλλιτεχνική έκφραση να ασχοληθώ με αυτό το πράγμα.
Μέχρι στιγμής, ποια είναι τα δείγματα από την αποδοχή του κόσμου;
Παίζουμε κάθε Παρασκευή & Σάββατο και η αποδοχή είναι εξαιρετική. Αυτό που κάνω, δεν είναι ένα ακριβό θέαμα –έχουμε 8 και 10 ευρώ εισιτήρια. Αυτός ο τρόπος ψυχαγωγίας υπήρχε, αλλά για κάποιο λόγο τα τελευταία χρόνια είχε μπει στην άκρη. Τα ανούσια και ακριβά είδη διασκέδασης –για παράδειγμα  τα μπουζούκια -τα οποία χρειάζονται για να ξεδώσεις-, τα είχαμε ταυτίσει με το υψηλό κόστος.

Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

ΣΚΑΙ: Με σχέδια διετίας ετοιμάζουν εκπλήξεις αλά ελληνικά

Λίγο μετά τη μία το μεσημέρι ορίστηκε το φιλικό γεύμα μεταξύ των υψηλόβαθμων στελεχών της τηλεόρασης του ΣΚΑΪ και των τηλεοπτικών συντακτών. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε γι’ ακόμη μία χρονιά στην Αίγλη Ζαππείου.

Συζητήσεις, ζεστοί καφέδες, γεύματα και καλό κρασί, «στιγμάτισαν» το μεσημέρι της 21ης Νοεμβρίου, ενώ το «σκηνικό», ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο τρόπο, με τις… χαρούμενες ειδήσεις που έδωσαν τα στελέχη του ΣΚΑΪ.

Σε μία δύσκολη τηλεοπτική –και όχι μόνο!- περίοδο, το κανάλι σχεδιάζει και προγραμματίζει διάφορα projects, τα οποία θα εκπλήξουν τους τηλεθεατές. Όλες οι παραγωγές –παλιές & νέες (δες «Γλυκές Αλχημείες», «Traction» κ.ά.) έχουν προσαρμοστεί στα κόστη της εποχής, καθώς τα διαφημιστικά έσοδα «αγγίζουν» τα 210-220 εκατομμύρια ευρώ, στο σύνολο της τηλεοπτικής αγοράς.Βέβαια, όπως επισήμαναν, το πρώτο εξάμηνο του 2013 θα είναι ακόμα πιο δύσκολο!

Η πρώτη είδηση-βόμβα που «πετάχτηκε» μεταξύ αστείου και σοβαρού, είναι, ότι σε 1,5 χρόνο από τώρα –δηλαδή το 2014!- ο ΣΚΑΙ θα επενδύσει σε σειρές ελληνικής παραγωγής. Και δη, σε μία περίοδο που η μυθοπλασία απουσιάζει αισθητά από τα προγράμματα των υπόλοιπων τηλεοπτικών σταθμών. Προσεχώς, μάλιστα, αναμένεται να ξεκινήσει το σαφάρι αναζήτησης, νέων & πρωτότυπων ιδεών. Φυσικά, για να προχωρήσουν στην έγκριση των σειρών αυτών, είναι απαραίτητο, οι προτάσεις να «συνοδεύονται» από χορηγούς.

Σε ερώτηση, μάλιστα, αν πρόκειται να δούμε τούρκικες σειρές από τη συχνότητα του ΣΚΑΙ, η απάντηση ήταν κατηγορηματική και αρνητική, καθώς «δεν ταιριάζουν στο προφίλ μας».

Η δεύτερη είδηση, θα αρχίσει να υλοποιείται, από τις αρχές του 2013. Στο πρόγραμμα θα ενταχθεί μία νέα ενημερωτική εκπομπή και πιο συγκεκριμένα στη ζώνη 13:00-15:00. Το πρόσωπο που θα παρουσιάζει την εν λόγω εκπομπή, δεν έχει βρεθεί ακόμα, καθώς γίνονται διάφορες συζητήσεις. Αυτό που μας διαβεβαίωσαν, ωστόσο, είναι ότι θα είναι «άτομο μέσα από το κανάλι».

Στο πρόγραμμα της σεζόν που διανύουμε, θα ενταχθούν και νέες εκπομπές, χωρίς να αποκλείεται το ενδεχόμενο ένταξης ακόμα μίας εκπομπής μαγειρικής -γι' αργότερα.
Επιπλέον, σχετικά με τα δημοσιεύματα που έχουν κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο και αφορούν τη Σοφία Αλιμπέρτη και την επιστροφή της στην τηλεόραση, κάτι τέτοιο φαίνεται να μην έχει βάση αλήθειας. Όπως χαρακτηριστικά μας είπε στέλεχος του καναλιού: «Όχι μόνο δεν ισχύει, αλλά δεν έχει γίνει και κάποια πρόταση».

Τέλος, οι ιθύνοντες έχουν εξασφαλίσει για τους τηλεθεατές, ξένες σειρές, ενώ υπόσχονται να γίνουν καλύτεροι. Στόχος τους; Το κανάλι σιγά-σιγά να «μιλάει» ολοένα και περισσότερο ελληνικά!

''Chicago'': "Έκοψαν" 30.000 εισιτήρια και μπαίνουν στην τελική ευθεία

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώνονται οι παραστάσεις του «Chicago», στο Παλλάς, την Κυριακή 9 Δεκεμβρίου. Το μιούζικαλ- υπερπαραγωγή που σκηνοθέτησε με πολύ όρεξη ο Σταμάτης Φασουλής, κατάφερε να προσεγγίσει χιλιάδες θεατές και να αφήσει θετικές εντυπώσεις. Και δη στη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, όπου στήθηκε μία αξιοπρεπέστατη παραγωγή, υψηλής αισθητικής.

Πιο συγκεκριμένα, υπολογίζεται, ότι «κόπηκαν» 30.000 εισιτηρία, ανακηρύσσοντας το «Chicago» ως την πιο εμπορική επιτυχία της χρονιάς, βγάζοντας… ασπροπρόσωπα, τα στελέχη της Ελληνικής Θεαμάτων, που τόλμησαν να επενδύσουν σ’ αυτό, το δύσκολο εγχείρημα.

Οι: Σμαράγδα Καρύδη, Τάνια Τρύπη, Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, Αντώνης Λουδάρος και η Μαρινέλλα σε ρόλο-έκπληξη, πρωταγωνιστούν στην απαιτητική παραγωγή, ενώ μαζί τους στη σκηνή, στέκονται επάξια οι: Αντιγόνη Ψυχράμη, Λήδα Μανουσάκη, Νάντια Κοντογεώργη, Άντεια Ολυμπίου, Δήμητρα Σιγάλα, Θεοχάρης Ιωαννίδης, Μανόλης Θεοδωράκης, Χρήστος Σπανός, Άρης Πλασκασοβίτης, Αρετή Πασχάλη, Λίνα Εξάρχου, Κωνσταντίνος Καϊκής, Χρήστος Γεωργαλής, Γιάννης Αθητάκης, όπου «κλέβουν» με τη σειρά τους, τις εντυπώσεις.

Φυσικά, για το…υψηλής αισθητικής θέαμα, απαραίτητη ήταν και η 10μελης ορχήστρα, την οποία διεύθυνε ο Αλέξιος Πρίφτης. Συγκεκριμένα:
Κουαρτίνο, Βb Κλαρινέττο, Άλτο Σαξόφωνο: Κώστας Γάτσιος
Bb Κλαρινέττο, Μπάσσο Κλαρινέττο, Άλτο & Τενόρο Σαξόφωνο: Παναγιώτης Σιώρας
Τρομπέτα: Γιάννης Μωραϊτης
Τρομπέτα: Διονύσης Αγαλιανός
Τρομπόνι: Παναγιώτης Ζαφειρόπουλος
Πιάνο: Νίκος Βογιατζής
Keyboards: Μιχάλης Κατσαρός
Μπάσο: Παρασκευάς Κίτσος
Drums: Νίκος Κασαβέτης

Να σημειωθεί, ότι από τις 30 Δεκεμβρίου, οι συντελεστές θα παρουσιάσουν το «Chicago» και στη Θεσσαλονίκη, στο Μέγαρο Μουσικής, για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων.

Ημέρες παραστάσεων:
Τετάρτη 20:00
Πέμπτη 21:00
Παρασκευή 21:00
Σάββατο 21:00
Κυριακή 20:00

Τιμές εισιτηρίων:     50€, 40€, 35€, 30€, 25€, 20€, 15€.
                             Φοιτητικό 20€, ανέργων 15€ μόνο από το ταμείο.

Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

Τελικά "Να ζει κανείς ή να μην ζει";

Στο Θέατρο «Κάτια Δανδουλάκη» παρουσιάζεται για 2η χρονιά η ξεκαρδιστική κωμωδία παρεξηγήσεων και… εξηγήσεων, «Να ζει κανείς ή να μην ζει».
Το γνωστό έργο του Μελ Μπρουκς, που έχει διασκευάσει & σκηνοθετήσει με κέφι και μεράκι το επιτυχημένο συγγραφικό δίδυμο, Θανάσης Παπαθανασίου & Μιχάλης Ρέππας, μαζί μ’ ένα λαμπερό θίασο αναλαμβάνουν να απαντήσουν στην ερώτηση αν πρέπει «Να ζει κανείς ή να μην ζει», χαρίζοντας δύο ώρες γέλιου και διασκέδασης.
Η πρεμιέρα της 2ης χρονιάς πραγματοποιήθηκε χθες, Πέμπτη 15 Νοεμβρίου, με μεγάλη επιτυχία, με την αίθουσα να είναι γεμάτη από θεατρόφιλους θεατές, αλλά και ανθρώπους του χώρου που έσπευσαν να δώσουν το «παρών». Μερικοί απ' αυτούς ήταν οι: Χριστίνα Αλεξανιάν, Τίνα Σακελλαρίου, Ραλλία Χρηστίδου, Κάτια Νικολαΐδου, Μελίνα Ασλανίδου, Αγγελική Δαλιάνη, Κώστας Σπυρόπουλος, Μιχάλης Τσαουσόπουλος, Πωλίνα κ.ά.
Με την Κάτια Δανδουλάκη, τον Παύλο Χαϊκάλη και τον Μάνο Παπαγιάννη να σχηματίζουν ένα… ερωτικό τρίγωνο, οι εξελίξεις είναι διαδοχικές. Ενώ, το puzzle συμπληρώνουν ο Γερμανός Στρατηγός με το χαϊδευτικό όνομα «Μπούμπης» –Τάσος Κωστής-, η αυστηρή γραμματεύς –Κατιάνα Μπαλανίκα-, ένας υπασπιστής –Σπύρος Μεριανός-, η διπλή κατάσκοπος –Σοφία Βογιατζάκη-, ο αμπιγιέρ της διάσημης ηθοποιού, ο «Σάσα» -Πρόδρομος Τοσουνίδης. Επίσης, επί σκηνής, βρίσκονται και οι: Στέργιος Αντουλας και Διονύσης Κομνηνός.
Μουσικά νούμερα, αγωνιώδεις καταδιώξεις, πυροβολισμοί, λαμπερές τουαλέτες έχουν τον δικό τους πρωταγωνιστικό ρόλο στην ευχάριστη, αυτή, παράσταση.
Λίγα λόγια για το έργο:
Λίγα λόγια για το έργο: Πολωνία 1941. Γερμανική Κατοχή. Μια διάσημη ηθοποιός (Κάτια Δανδουλάκη) απατά τον άντρα της (Παύλος Χαϊκάλης ) με έναν πολύ νεότερο της αντιστασιακό (Μάνος Παπαγιάννης ). Μια ερωτική φάρσα στήνεται στα παρασκήνια ενός θεάτρου. Ο αταίριαστος έρωτας της ώριμης πρωταγωνίστριας και του νεαρού αντιστασιακού - ένα από τα κλασσικά θέματα της φάρσας – είναι αστεία αθώος - ροζ. Μόνο που το ροζ αρχίζει να σκουραίνει επικίνδυνα όταν στα γρανάζια της φάρσας πιάνονται ένας Γερμανός στρατηγός (Τάσος Κωστής) μαζί με την αυστηρή γραμματέα του (Κατιάνα Μπαλανίκα ) και τον ηλίθιο υπασπιστή του (Σπύρος Μεριανός), μια διπλή κατάσκοπος (Σοφία Βογιατζάκη) και ο αμπιγιέρ της πρωταγωνίστριας (Πρόδρομος Τοσουνίδης). Το ετερόκλητο αυτό πλήθος μπλέκεται σε ένα τυφώνα από συμπτώσεις, ανατροπές και μεταμφιέσεις, όπου συγχέονται οι ρόλοι και χάνονται τα όρια ανάμεσα στα στρατόπεδα των Πολωνών αντιστασιακών και των κατακτητών τους.
Ημέρες και ώρες παραστάσεων:
Τετάρτη (Λαϊκή) 19:30
Πέμπτη 21:00
Παρασκευή 21:00
Σάββατο 18:00 (Λαϊκή) και 21:00
Κυριακή 18:00
Τιμές εισιτηρίων:
 Γενική είσοδος 20,00 ευρώ
Λαϊκή 17,00
Φοιτητικό 15,00
Άνεργοι 12,00
Πέμπτη Γενική είσοδος 15,00

Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012

Άννα Βίσση: Δυναμικό Re-Opening στο LAV@Κέντρο Αθηνών

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η χθεσινή –δεύτερη- πρεμιέρα της Άννας Βίσση, στο κατάμεστο LAV@Κέντρο Αθηνών (Πειραιώς 142). Αφήνοντας πίσω τις κακές αναμνήσεις από το ατύχημα της 26ης Οκτωβρίου, η Άννα Βίσση, ανέβηκε στη σκηνή και εκπλήρωσε τον στόχο της: «Άλλαξε τα…φώτα στο μαγαζί και με διάθεση club-άτη» -όπως χαρακτηριστικά είχε δηλώσει το περασμένο καλοκαίρι- ξεσήκωσε τον κόσμο. Παρέα μαζί της, στη σκηνή, βρίσκονται και οι: Demy, My Excuse, Νίκος Ζωιδάκης, που «κλέβουν» τις εντυπώσεις, με τον δικό τους τρόπο.

Λίγα λεπτά μετά τις 23.30 και ο κόσμος έχει αρχίσει να καταφτάνει στο πιο…ερωτικό στέκι της Αθήνας, ώστε να απολαύσει ένα σχήμα, το οποίο, απ’ όταν ανακοινώθηκε, είχε προκαλέσει αίσθηση. Με τις… τσικουδιές στην είσοδο να προμηνύουν τι θα ακολουθήσει και με πανό «Άννα ζούμε, για να σ’ ακούμε» και «Άννα είσαι στις φλέβες, στα κύτταρα μας» να διακοσμούν τον εξώστη, η αντίστροφη μέτρηση ξεκινά.

Το πρόγραμμα «ανοίγει» στις δώδεκα η νεαρή και ταλαντούχα Demy, η οποία με το «καλημέρα!», έδειξε τη δυναμική της στον χώρο της μουσικής βιομηχανίας. Και όχι άδικα, αφού στο LAV@Κέντρο Αθηνών δίνει την δική της παράσταση, κερδίζει το θερμό χειροκρότημα, εκπλήσσει με τις φωνητικές της ικανότητες και «μεταφέρει» την ζωντάνια και την θετική της ενέργεια…

…Μέχρι που δίνει την «σκυτάλη» στους «My Excuse» με την εκρηκτική τους παρουσία επί σκηνής! Εκπροσωπούν το ροκ, αγγλόφωνο, τραγούδι, κάτι που έλλειπε από τη νυχτερινή ζωή της Αθήνας, και φυσικά τα… «σπάνε» όλα, ενώ ο κόσμος παρασύρεται στον ρυθμό τους.

Η ώρα (λίγο μετά τις 00.30) για να εμφανιστεί στη σκηνή, η Άννα Βίσση φτάνει και το μαγαζί σείεται από το χειροκρότημα, τις φωνές και τα συνθήματα. «Η πιο μεγάλη απάτη είναι ο έρωτας», ονομάζεται το νέο της τραγούδι που ξεκινά και το πρόγραμμα, για να συνεχίσει με την «Αγάπη από nylon». Η Άννα Βίσση, δυνατή και ευτυχής που ξανά βρίσκεται στη σκηνή καλωσορίζει τους παραβρισκόμενους και περνάει τα μηνύματά της: «Να είστε γεροί. Το πιο σημαντικό! Και να έχετε πάντα ανθρώπους, στο πλευρό σας, που σας αγαπούν και τους αγαπάτε!».

Έπειτα, επί σκηνής εμφανίζεται ο Νίκος Ζωιδάκης, ο οποίος αναλαμβάνει να προσφέρει «άρωμα» Κρήτης, με μαντινάδες που ξεσήκωναν τον κόσμο. Άλλωστε, από την αρχή φάνηκε τι θα επακολουθούσε… με το που άρχισε να ακούγεται η κρητική λύρα, όλοι όσοι κάθονταν, σηκώθηκαν όρθιοι…

Ένα πρόγραμμα για την τρέλα και την απάτη του έρωτα, τα μικρά εγκλήματα και τα κόλπα που επιφυλάσσει. Παλιά και νέα τραγούδια… διασκευές και ωραία μουσικά «παντρέματα» που σ’ αφήνουν άφωνο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα; Ένα ντουέτο-έκπληξη της Άννας Βίσση με τη Demy!

Το «παρών» στην επίσημη πρεμιέρα του «LAV@Κέντρο Αθηνών» έδωσαν, μεταξύ άλλων, οι: Αγγελική Νικολούλη, Ανίτα Πάνια, Νίκος Καρβέλας, Ορθούλα Παπαδάκου, Μαρία Κωνσταντάκη, Πάρης Κασιδόκωστας, Κώστας Σόμμερ, Κωνσταντίνος Χριστοφόρου, Αντώνης Νικοπολίδης, Γιώργος Σαμπάνης κ.ά.

Το πιο LAV-ly σχήμα, στο πιο LAV μέρος της Αθήνας… Γιατί οι εκπλήξεις δεν σταματούν ποτέ!

Μία μουσική παράσταση σε καλλιτεχνική επιμέλεια και σκηνοθεσία της Μυρτώς Κοντοβά, που φρόντισε μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια. Τα σκηνικά επιμελήθηκε ένας από τους καλύτερους του χώρου, ο Μανόλης Παντελιδάκης, τον σχεδιασμό φώτων ο Πάρις Αναγνωστόπουλος, τον σχεδιασμό ήχου ο Άρης Κουντούρης, ενώ τις εντυπωσιακές χορογραφίες υπογράφει ο Χρήστος Παπαδόπουλος.

«Rewind to the future. Forward to the past», όπως είναι και το φετινό σύνθημα…

Παναγιώτα Βλαντή: «Δεν μου χαρίστηκαν πράγματα»

Συνέντευξη στον Παναγιώτη Μουλόπουλο
Από το «Cuba Libre» στις πρόβες του νέου της θεατρικού στοιχήματος, «Frozen» και έπειτα στην Κύπρο για τις ανάγκες της τηλεοπτικής σειράς «7 ουρανοί και σύννεφα αλήτες». Κάπως έτσι έχει διαμορφωθεί το πρόγραμμα της Παναγιώτας Βλαντή, η οποία πατάει γερά στα πόδια της και απολαμβάνει τον απαιτητικό «μαραθώνιο» που τρέχει. Τη συναντήσαμε και μιλά ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στη citypress.gr για τα επαγγελματικά της σχέδια, για την χρυσή εποχή της τηλεόρασης και τα χρήματα-"καβάτζα", το «μυστικό» μίας μακροχρόνιας σχέσης και τον πόνο που κρύβει, τις κριτικές, την ηλικία της και άλλα…

Εν μέσω κρίσης είσαι από τις τυχερές που έχουν δουλειά στο θέατρο και την τηλεόραση. Είναι η «πληρωμή» σου για όσα έχεις καταφέρει μέχρι τώρα;
Νομίζω είναι δύο πράγματα μαζί: Και αυτό που λες, αφενός γιατί είμαι χρόνια στη δουλειά και αφετέρου είναι και θέμα τύχης. Δηλαδή, πέρσι είχα συζητήσει για την Κύπρο κάτι, αλλά δεν μπορούσα να πάω και φέτος με ξανά πήρανε οι άνθρωποι για μία καινούρια δουλειά. Από την άλλη, έχω κάποια χρόνια στην δουλειά και κάποιοι εκτιμούν αυτό που έχω κάνει και κάποιοι άλλοι όχι.
Έχεις νιώσει ότι δεν σ’ εκτιμούν;
Ναι. Ο δάσκαλος μου, στη σχολή, μας το είχε πει εξάλλου: «Μην περιμένετε να αρέσετε σε όλους ή να σας εκτιμούν όλοι». Νομίζω ότι ως επί των πλείστων χαίρω εκτίμησης από τον χώρο μου. Υπάρχουν, όμως, και άνθρωποι που δεν μ’ εκτιμούν. Είμαι πολύ συνειδητοποιημένη. Δεν μπορούμε να αρέσουμε σε όλους.
Η καλλιτεχνική σου πορεία συνάδει μ’ αυτή που φανταζόσουν όταν έκανες τα πρώτα σου βήματα στον χώρο;
Για να είμαι ειλικρινής, δεν το περίμενα. Αυτό που συνάδει με τις προσδοκίες μου, είναι ότι ήθελα έναν συγκεκριμένο δρόμο να ακολουθήσω. Νομίζω, ότι ένα μεγάλο μέρος αυτού του δρόμου, το έχω καταφέρει. Έχω πει πολλές φορές όχι, γιατί ήθελα να κάνω καινούρια πράγματα και όχι να τυποποιηθώ. Βέβαια, ευνόησε και η εποχή για να το κάνω αυτό. Μην ξεχνάς, ότι ήμουν στην χρυσή εποχή της τηλεόρασης και αυτό βοήθησε πάρα πολύ. Είχα προτάσεις, υπήρχαν προτάσεις, γινόντουσαν πολλές δουλειές και είχα την ευκαιρία και την πολυτέλεια να επιλέξω!
Επειδή έκανες αυτή την πολύχρονη αποχή, φοβήθηκες μήπως σε ξεχάσουν άνθρωποι του χώρου;
Είχα την ανησυχία, αλλά ήθελα να κάνω κάτι που θα μ’ αρέσει πάρα πολύ! Μέσα σε αυτά τα τρία χρόνια έκανα μία απόπειρα να κάνω μία παράσταση, αλλά δεν έγινε ποτέ η… πρεμιέρα της. Ήθελα να δουλέψω με συγκεκριμένους ανθρώπους και να κάνω συγκεκριμένα πράγματα.
Οι περισσότεροι σ’ έχουν ταυτίσει με τον ρόλο της «Συλβίς» από τα «Μαύρα Μεσάνυχτα»…
Ξέρεις γιατί; Ήταν πολύ δυνατός ρόλος, πολύ δυνατό σενάριο και πολύ κόντρα σ’ εμένα. Δεν μου το «είχανε», όχι μόνο ο κόσμος, αλλά και πολλοί άνθρωποι του χώρου.
Από τότε ξανά χτύπησε το τηλέφωνο για να σου προτείνουν κάτι παρόμοιο με τον συγκεκριμένο ρόλο;
Μετά ήρθε η…οικονομική κρίση (γέλια)! Έχει χτυπήσει το τηλέφωνο για ένα τέτοιο ρόλο, αλλά φαντάζομαι πως αν δεν ήμουν στην χρυσή εποχή θα γινόταν κατά κόρον. Πλέον, έχουν αρχίσει να με βλέπουν σαν μοιραία γυναίκα.
Σε ενοχλεί αυτό;
Καθόλου. Μου αρέσει πάρα πολύ, αλλά δεν μένω μόνο εκεί. Τώρα στο θέατρο θα κάνω κάτι τελείως διαφορετικό. Στο «Cuba Libre» κάνω μεν μία μοιραία γυναίκα, αλλά στο καινούριο έργο, το «Frozen», κάνω μία μητέρα που της έχουν πάρει το παιδί και της το έχουν κακοποιήσει. Για μένα είναι πολύ ωραίο που «παίζω» ανάμεσά σ’ αυτά τα δύο.
Ποιο θεωρείς ότι είναι το μεγαλύτερο ατού σου; Νομίζω η αντοχή. Μπορώ να υπομείνω πράγματα.
Έχεις νιώσει να χάνεις τον έλεγχο με κάτι που να σ’ έχει εξοργίσει;