Σελίδες

Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

"Διατηρούμαι 3-4 φορές την εβδομάδα με το γυμναστήριο και τα extreme sports"!

«Ο κάθε άνθρωπος οφείλει να νιώθει ωραίος. Έτσι κι εγώ νιώθω ωραίος. Οφείλεις να βλέπεις τον εαυτό σου όμορφο, αν θέλουμε να το πούμε εμφανισιακά» δήλωσε πρόσφατα ο Δημήτρης Λαγιόπουλος στο JOY.
Από τον Παναγιώτη Μουλόπουλο
Αν και η επιτυχία του έχει χτυπήσει πολλές φορές την πόρτα, ο 29χρονος Δημήτρης πατάει γερά στα πόδια του και παράλληλα με τις επαγγελματικές του υποχρεώσεις φροντίζει να μην αμελεί την εμφάνιση του. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο που κατατάσσεται στη λίστα με τους περιζήτητους sexy άνδρες. Ο ίδιος μοιράζεται τα μυστικά του με το joytv.gr.
Η αρχή της γυμναστικής
Όλα ξεκίνησαν από την ηλικία των «10 χρονών που παίζω basket, ενώ από τα 15 μου ουσιαστικά πάω και γυμναστήριο και κάνω τα extreme sports. Το σώμα μου πλέον δεν χρειάζεται κάτι ιδιαίτερο. Διατηρούμαι 3-4 φορές την εβδομάδα με το γυμναστήριο και τα extreme sports. Πλέον δεν έχω τις αντοχές και τον χρόνο που είχα παλιότερα και πήγαινα 7 φορές την εβδομάδα».
Τι προσέχει περισσότερο

Ο Δημήτρης δίνει μεγαλύτερη προσοχή στον κορμό, καθώς είναι ένα σημαντικό σημείο του σώματος. Όπως μας εξηγεί: «Μεγαλώνοντας καταλαβαίνω τις ανάγκες του σώματος. Το πιο σωστό που μπορεί να κάνει ένας άνθρωπος που γυμνάζεται είναι να ξεκινήσει από τον κορμό που αποτελείται από τους ραχιαίους και τους κοιλιακούς. Αυτά τα δύο σημεία κρατάνε όλη τη σωστή στάση του σώματος, ώστε να αποφευχθούν προβλήματα στη μέση κλπ. Αυτά δεν τα έκανα όσο ήμουν μικρός, ενώ τώρα καταλαβαίνω καλύτερα τις ανάγκες του σώματος».
Η διατροφή στο… τραπέζι
Αν και πολλοί θα πίστευαν ότι στερείται τις νοστιμιές της ζωής για να διατηρήσει τη φόρμα του. Όμως πέσαμε έξω! «Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο πρόγραμμα, απλώς δεν τρώω αηδίες. Αν είμαι κάπου έξω μπορεί να φάω λίγες βρωμιές. Προσπαθώ όμως να το κόβω αυτό γιατί μεγαλώνοντας οι κάψεις είναι όλο και λιγότερες λόγω υποχρεώσεων κ.λ.π. Δεν κάνω αυστηρή διατροφή, αλλά προσέχω για να έχω. Προσπαθώ να κρατάω μία ισορροπία στα γεύματα μου. Δεν στερούμαι απολύτως τίποτα και ό,τι θέλω θα το φάω», προσθέτει.
Οι… μανίες του Δημήτρη
Ποια είναι όμως τα αντικείμενα που δεν αποχωρίζεται ποτέ το νεαρό μοντέλο & παρουσιαστής; «Το laptop. Είναι κάτι που δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτό. Είναι τρομερό».
«Πίστεψε με, όταν πάω διακοπές είμαι πιο χύμα από ποτέ», μας λέει, ενώ «το τελευταίο πράγμα που σκέφτομαι είναι η εμφάνιση. Θέλω να πάω διακοπές, να το ζήσω, να κάνει διακοπές το σώμα, το μυαλό, τα gel, η λακ ή οτιδήποτε άλλο βάζω κάθε μέρα. Προσπαθώ να τα αποφεύγω αυτά…»
Αυτά ήταν τα μυστικά και οι συμβουλές του Δημήτρη Λαγιόπουλου για ένα όμορφο και καλογυμνασμένο σώμα, προκειμένου να κάνετε ειδικά… σεμινάριο στον σύντροφο σας ή σε κάποιον φίλο σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: