Σελίδες

Τρίτη 9 Ιουλίου 2013

"Ναι, δεν καπνίζω, δεν πίνω αλκοόλ ή αναψυκτικά και κάνω γυμναστική"

Οι Vegas είναι ένα από τα δημοφιλή συγκροτήματα της χώρας μας, οι οποίοι σε κάθε εμφάνιση τους προκαλούν διάφορου είδους σχόλια με τις εκκεντρικές εμφανίσεις τους. Η Μελίνα Μακρή είναι η γυναίκα της παρέας και φροντίσαμε να μάθουμε τα top secrets της.
Από τον Παναγιώτη Μουλόπουλο
Η Μελίνα δεν είναι μόνο αυτό που βλέπουμε επί σκηνής. Είναι και μία όμορφη γυναίκα όταν κατεβαίνει από τη σκηνή, φροντίζοντας την παραμικρή λεπτομέρεια. Η ίδια αποκαλύπτει στο joytv.gr πως διατηρεί το άψογο σώμα της: «Προσπαθώ να προσέχω όσο μπορώ το σώμα μου, με ισορροπημένη διατροφή και γυμναστική δύο με τρεις φορές την εβδομάδα. Επίσης, δεν καπνίζω, δεν πίνω αλκοόλ ή αναψυκτικά. Έχω έναν υγιεινό τρόπο ζωής γενικότερα, εκούσια, χωρίς πίεση ή στερήσεις».
Οι ατέλειες στο σώμα της

Η Μελίνα ωστόσο δεν ανήκει στις γυναίκες που θα πάθουν πανικό μη τυχόν εμφανιστεί κάποια ατέλεια στο σώμα της: «Ας μην ξεχνάμε ότι είμαστε άνθρωποι και πάντα θα έχουμε ατέλειες, αδυναμίες και μία ατελέσφορη εσωτερική σύγκρουση με την τελειότητα».
Το πρόγραμμα διατροφής και γυμναστικής της Μελίνας
Η τραγουδίστρια των Vegas μοιράζεται μαζί μας κάποια από τα tips του προγράμματος γυμναστικής και διατροφής που ακολουθεί. Συγκεκριμένα: «Δεν παραλείπω ποτέ το πρωινό μου, κάνω περίπου 4 με 5 γεύματα την ημέρα, δεν τρώω σχεδόν καθόλου ψωμί, μαγειρεύω μόνη μου υγιεινά και θρεπτικά γεύματα και αποφεύγω τα τηγανητά και τα λιπαρά φαγητά. Λατρεύω το κοτόπουλο, ενώ δεν τρώω χοιρινό. Πίνω πράσινο τσάι και ενάμιση λίτρο νερό την ημέρα. Από γυμναστική μου αρέσει να κάνω τρέξιμο και ποδήλατο στην φύση, να χορεύω και να κάνω kick boxing που με εκτονώνει. Οι ασκήσεις ενδυνάμωσης με βαράκια δεν λείπουν από το εβδομαδιαίο μου πρόγραμμα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: