Σελίδες

Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012

6 χρόνια στην ''κορυφή'' το δελτίο ειδήσεων του MEGA!

Γι ακόμη μία χρονιά το Μεγάλο Κανάλι βρέθηκε στην πρώτη θέση της ενημέρωσης με ποσοστό της τάξεως 29%.Μάλιστα,η τηλεοπτική περίοδος 2011-2012,σηματοδοτεί την 6η χρονιά του τηλεοπτικού σταθμού στο βάθρο του νικητή.

Υπό την γενική διεύθυνση ενημέρωσης του Χρήστου Παναγιωτόπουλου,με την Όλγα Τρέμη και τον Νίκο Στραβελάκη στην παρουσίαση, οι τηλεθεατές έδωσαν ''ψήφο εμπιστοσύνης'' στις ειδήσεις του MEGA!

Στην 2η θέση βρέθηκε η Μαρία Χούκλη με ''Τα Νέα του ΑΝΤ1" να συγκεντρώνουν το 21,4% των τηλεθεατών, ενώ στην τρίτη θέση ο ALPHA με 16,4%.Στο σύνολο της εβδομάδας, τα νούμερα τηλεθέασης παρουσιάζουν κάποιες προσαυξήσεις  1-3 μονάδων.Πιο συγκεκριμένα, το MEGA συγκεντρώνει το 28%,ο ΑΝΤ1 το 21,6% και ο ALPHA το 17,5% των τηλεθεατών.

Στα 6 χρόνια το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του MEGA παρουσιάζει ανοδική πορεία, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Nielsen.Τις τηλεοπτικές σαιζόν 2006-2008 ο μέσος όρος ήταν στο 20,7%, την σαιζόν 2008-2009 ανέβηκε στο 23,1%, το 2009-2010 στο 24,4%,την αμέσως επόμενη στο 25,5%,για να φτάσει την φετινή σαιζόν στο 28%.

Όσον αφορά τον ΑΝΤ1,τα νούμερα τηλεθέασης παρουσίασαν σκαμπανεβάσματα, αφού πέτυχαν τον σταθμό σε περίοδο ανακατατάξεων και διαμόρφωσης νέου προφίλ. Την τηλεοπτική περίοδο 2006-2007 άγγιξε το 19%, ενώ την χρονική περίοδο 2007-2008 τα ποσοστά έπεσαν στο 16,4%,στο 15,8% και την τηλεοπτική περίοδο 2009-2010 στο 10,9%.Αρνητικό ρεκόρ για το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του σταθμού.Το 2010-2011 τα νούμερα ανέβηκαν στο 14,2% με την Μαρία Χούκλη να αναλαμβάνει την παρουσίαση και φέτος ανέβηκαν στο 21,6% και λόγω της ενίσχυσης του ειδησεογραφικού τμήματος, αλλά και λόγω της απουσίας του Νίκου Χατζηνικολάου από το ALTER.

Σκαμπανεβάσματα,όμως,παρουσίασαν και οι μέσοι όροι του κεντρικού δελτίου ειδήσεων,του ALPHA!Οι μέσοι όροι ξεκινούν το 2006-2007 από το 18,4%,συνέχισαν με 11,3%, 11,8%, 12,6%, για να ανέβουν το 2010-2011 στο 13,5% και φέτος στο 17,5%.

Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012

Δείτε το νέο video clip της Άννας Βίσση, "Τυραννιέμαι".

Κυκλοφόρησε πριν λίγες ώρες από το Msn.gr το νέο video clip της Άννας Βίσση για το τραγούδι "Τυραννιέμαι" και έχει κερδίσει τις καλύτερες εντυπώσεις και σχόλια από το κοινό. Στο κλιπ συμμετέχει ο Αποστόλης Τότσικας για χάρη του οποίου, τυραννιέται η..κομμώτρια Άννα Βίσση.

Η σκηνοθεσία είναι της Μυρτώς Κοντοβά και τα γυρίσματα ολοκληρώθηκαν πριν μερικές εβδομάδες. Όπως σας είχαμε παρουσιάσει σε προηγούμενη ανάρτηση, στα γυρίσματα η Άννα και ο Αποστόλης είχαν πολύ καλή χημεία μεταξύ τους και γελούσαν πάρα πολύ.

Δείτε παρακάτω το video clip :

Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

''Ο παππούς έχει πίεση'' και πάει...περιοδεία!

Τους...δρόμους ετοιμάζεται να πάρει η επιτυχημένη θεατρική παράσταση ''Ο παππούς έχει πίεση" δια χειρός Δήμητρας Παπαδοπούλου.

Πρωτοπαρουσιάστηκε στο θεατρόφιλο κοινό,πριν από 15 χρόνια και για 2 χρόνια,ενώ τον Νοέμβριο του 2011 επανήλθε στο θέατρο ''ΉΒΗ'',κάνοντας την παράσταση sold out!


Ο παππούς, Κώστας Βουτσάς, οι τρεις ανεκδιήγητες εγγονές του, Ελισάβετ Κωνσταντινίδου, Θωμαΐς Ανδρούτσου, Σοφία Παυλίδου, ένας μπάτσος, Κώστας Αποστολάκης κι ένας πιτσιρικάς από το Σύνταγμα, Πέτρος Λαγούτης, έρχονται αντιμέτωποι με απρόσμενες και ανεξέλεγκτες καταστάσεις στην Ελλάδα του 2012, αλλά και με τον ίδιο τους τον εαυτό. Η μία εγγονή ψάχνει επειγόντως σπέρμα από άνθρωπο εμπιστοσύνης για να κάνει πραγματικότητα τον μεγάλο της καημό, να τεκνοποιήσει. Η δεύτερη ερωτεύεται το συντηρητικό μπάτσο και από το απόλυτο φρικιό μεταμορφώνεται σε γυναίκα για σπίτι με καθωσπρέπει συμπεριφορά. Και η τρίτη κηρύσσει την επανάστασή της και αλλάζει επιτέλους ζωή, θέτοντας τους δικούς της όρους και κανόνες. 

Μέντορας της οικογένειας; Ποιος άλλος; Ο παππούς φυσικά! Κάτι τα 80 του χρόνια, κάτι το αριστερό του παρελθόν, κάτι η άνοια που τον έχει κυριεύσει, ο παππούς μεταλλάσσεται και γίνεται  φαν των Pink Floyd έχοντας ως μότο  του τη  θρυλική φράση “Hey, teacher, leave the kids alone”. Πάνω στις πολιτικές και κοινωνικές απόψεις του παππού, επενδύει ιδεολογικά  ο πιτσιρικάς Χάρης και ιδρύει ένα νέο πολιτικό κίνημα με το όνομα «Ψάξου». Στόχος του κινήματος; Να εκφραστεί επιτέλους πολιτικά η γενιά του Συντάγματος. Πρόεδρος του κινήματος; Ο Παππούς. Αντιπρόεδρος ,ο Χάρης. Επιτελικές θέσεις κατέχουν ασφαλώς και τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας. Το «Ψάξου» γίνεται η ελπίδα του μέλλοντος για την τρελή  οικογένεια του παππού και ίσως και για την Ελλάδα.

Ο παππούς έχει και πάλι πίεση! Εκτός όμως από πίεση, έχει και περισσότερη όρεξη για ζωή από ποτέ. Είναι δύσκολο να ζεις στην Ελλάδα του 2012. Όμως αν μπεις στην παρέα του παππού σίγουρα θα βοηθήσεις να αλλάξει ο κόσμος. Η Δήμητρα αφουγκράζεται και πάλι το σύγχρονο Έλληνα και φέρνει στην επιφάνεια την καθημερινότητά του. Γι’ αυτό και η ιστορία του Παππού καθρεφτίζει τους θεατές και τους κάνει «συμπρωταγωνιστές».
Μία ξεκαρδιστική ελληνική κωμωδία για μια οικογένεια...ακριβώς σαν τη δική μας!

Εισιτήρια όσον αφορά στην παράσταση μπορείτε να προμηθευτείτε εύκολα και γρήγορα  από όλα τα Καταστήματα Forthnet σε όλη την Ελλάδα, μέσω της υπηρεσίας εισιτηρίων θεαμάτων Show Tickets, καθώς επίσης και από το ταμείο θεάτρου σε κάθε προορισμό.

Στα  Καταστήματα Forthnet, ο κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να κάνει κράτηση των εισιτηρίων του, με την σιγουριά ότι οι θέσεις του θα είναι εξασφαλισμένες μέχρι τη στιγμή που θα παραλάβει τα εισιτήρια του από το ταμείο.

Τα Καταστήματα Forthnet, τα πλέον εξειδικευμένα καταστήματα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας στην ελληνική αγορά, στηρίζουν αξιόλογες δράσεις πολιτιστικού χαρακτήρα, μέσω της υπηρεσίας κρατήσεων ψυχαγωγίας και θεαμάτων Show Tickets.

Νέα θεατρική πρόταση για το καλοκαίρι...


Για την καλοκαιρινή περίοδο 2012 η Μαίρη Βιδάλη  θα συνεργαστεί με τον  Δημοτικό  Πολιτισμικό  Οργανισμό  Ρόδου  και  το  Θέατρο  Νοτίου  Αιγαίου
στο  ανέβασμα  της  τραγωδίας  του  Ευριπίδη  “Τρωάδες”, σε  μετάφραση  Αλέξη  Μίγκα  και  σκηνοθεσία  Ζαχαρία  Αγγελάκου. 


Από  το  415 π.χ.  που  ο  Ευριπίδης  έγραψε  τις  “Τρωάδες”,  η  ανθρωπότητα  μέχρι  σήμερα  παρακολουθεί  με  τρόμο  κι  αγανάκτηση  άδικους  και  βρώμικους  πολέμους  που  εξαπολύουν  οι  ισχυροί  του  κόσμου,  εναντίον  μικρών  και  αδύναμων  λαών,  με  γνώμονα  τα  συμφέροντα  τους.

ΓΙΑΤΙ;  Σ’  αυτό  το  ερώτημα  το  αρχαίο  δράμα  παίρνει  θέση,  επειδή  δεν  έχει  μόνο  πολιτιστικό  χαρακτήρα  αλλά  και  πολιτικό  μήνυμα.
Η  σκηνοθεσία  επιπροσθέτως  αποτολμά  την  ερμηνεία  3  ρόλων  (Κασσάνδρα,  Ανδρομάχη,  Ελένη)  από  έναν  υποκριτή  (Μαίρη  Βιδάλη),  όπως  γινόταν  και  στην  αρχαιότητα.

Στον  ρόλο  της  Εκάβης  η  Νίτα  Παγώνη, του  Μενέλαου  και  του  Ποσειδώνα  ο  Οδυσσέας  Σταμούλης,  (φωτογραφία) του Ταλθύβιου ο Ζαχαρίας Αγγελάκος, της Αθηνάς η Έλενα Χατζηκωνσταντίνου και του Αστυάνακτα ο Πέτρος Αργύρης καθώς και ο χορός, φύλακες.

Οι  παραστάσεις  ξεκινούν  αρχές  Ιουλίου  στην  Ρόδο και σε άλλα νησιά της Δωδεκανήσου.  Η  πρώτη  στην  Αθήνα  θα  είναι  στις 14/8 στο Ευριπίδειο θέατρο Σαλαμίνας. Ακολουθούν  φεστιβάλ  Βριλησσίων 26/08, ρωμαϊκό  Ωδείο  Πάτρας  27/08,  φεστιβάλ  Αιγάλεω  28/8,  Αισχύλεια  Ελευσίνας  09/09  κ.α.

Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

''Το κοροϊδάκι της δεσποινίδος" έρχεται με τις καλύτερες...προσδοκίες

Τις δύο προηγούμενες σαιζόν,ο Σπύρος Παπαδόπουλος με τους συνεργάτες του, πρόσφεραν στο θεατρόφιλο κοινό, πολύ γέλιο, παρουσιάζοντας την ''Κωμωδία του τυχαίου θανάτου ενός αναρχικού''.

Την καλλιτεχνική περίοδο 2012-2013,ο γνωστός ηθοποιός ανεβάζει στο θέατρο ''Αλέκος Αλεξανδράκης'', ''Το κοροϊδάκι της δεσποινίδος'' του Νίκου Τσιφόρου και του Πολύβιου Βασιλειάδη.

Υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Πέτρου Ζούλια, ο Σπύρος Παπαδόπουλος με την Κατερίνα Παπουτσάκη και την Τζένη Μπότση, αλλά και τους: Κάκια Ιγερινού,Τάσο Γιαννόπουλο, Ταξιάρχη Χάνο,Αλέξανδρο Καλπακίδη, Στέλιο Πέτσο και μία πλειάδα νέων ηθοποιών, αναλαμβάνουν να προσφέρουν πολύ γέλιο!

Παλιά,καλή και αγαπημένη ελληνική ταινία, η οποία στα τέλη της δεκαετίας του 1950 γνώρισε μεγάλη επιτυχία,όταν πρωτοπαρουσιάστηκε στο θέατρο,αλλά και το 1960 στον κινηματογράφο.

Λίγα λόγια για το έργο:
Ο Σπύρος Παπαδόπουλος στο ρόλο του αφελή πλην τίμιου υπαλληλάκου, η Κατερίνα Παπουτσάκη στο ρόλο της κακομαθημένης κόρης, ο Ταξιάρχης Χάνος στο ρόλο του απεγνωσμένου διευθυντή για τις οικονομικές του ατασθαλίες και η Τζένη Μπότση στο ρόλο της μοιραίας γυναίκας συναντιούνται κάτω από τις σκηνοθετικές οδηγίες του Πέτρου Ζούλια και δημιουργούν μια κωμωδία παρεξηγήσεων μεταφέροντάς μας σε μια Ελλάδα του χθες, που έχει στοιχεία απ’ την Ελλάδα του σήμερα. Απ’ τη μια ο έρωτας, αλλά κι απ’ την άλλη τα «κόκκινα ντοσιέ», τα σκάνδαλα και οι απάτες συνεχίζουν να πρωταγωνιστούν στην ελληνική μας πραγματικότητα.


ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:
Σκηνοθεσία: Πέτρος Ζούλιας
Σκηνικά- κοστούμια: Αναστασία Αρσένη
Χορογραφία: Φώτης Διαμαντόπουλος 
Φωτισμοί: Ανδρέας Μπέλλης

του Παναγιώτη Μουλόπουλου

''Ο επιθεωρητής έρχεται'' με τον Γρηγόρη Βαλτινό και τον Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο

Ο Γρηγόρης Βαλτινός την καλλιτεχνική περίοδο 2012-2013,ανεβάζει στο θέατρο ''Ιλίσια'' (Παπαδιαμαντοπούλου 4 & Βασιλίσσης Σοφίας) το κλασσικό έργο του Τζων Πρίσλεϋ, "Ο επιθεωρητής έρχεται".

Έχοντας ως στόχο,την παρουσίαση,μιας διαφορετικής ανάγνωσης του έργου,ο γνωστός ηθοποιός-σκηνοθέτης,επέλεξε για τον ρόλο του ''Επιθεωρητή'' τον Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο, ο οποίος έχει δοκιμαστεί σε διάφορα είδη,τηλεοπτικά και θεατρικά!

Στο πλευρό του Γρηγόρη Βαλτινού και του Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλου, θα βρεθούν η Κερασία Σαμαρά,ο Μάνος Ζαχαράκος, ο Κώστας Βασαρδάνης, η Ευτυχία Γιακουμή και ο Στάθης Νικολαΐδης.

Την μετάφραση και την σκηνοθεσία του ''Επιθεωρητής έρχεται'',έχει κάνει ο Γρηγόρης Βαλτινός.

Λίγα λόγια για το έργο:
 
Τον χειμώνα του 1944, στον απόηχο των τελευταίων εχθροπραξιών του Πολέμου, ο Πρίσλεϋ γράφει το σημαντικότερο ίσως από τα έργα του «Ο Επιθεωρητής έρχεται», με σκοπό να μιλήσει σ’ έναν κόσμο που υποφέρει από τα δεινά μιας παγκόσμιας και ολέθριας σύρραξης, για το θέμα που βασανιστικά απασχολεί τον ίδιο και το θεωρεί θεμελιώδες: την ατομική ευθύνη. Το μήνυμά του είναι απλό: Δεν ζούμε μόνοι. Είμαστε μέλη μιας κοινωνίας. Είμαστε υπεύθυνοι ο ένας για τον άλλον. Είναι τόσο απλό, που μόνο ένας μεγάλος συγγραφέας, θα είχε το θάρρος να το κάνει κεντρικό θέμα του έργου του, αναδεικνύοντάς το καθαρά και απειλητικά: «αν ο άνθρωπος δεν μάθει τώρα αυτό το μάθημα, σύντομα θα έρθει ο καιρός που θα το διδαχτεί μες τη φωτιά και το αίμα και την αγωνία». Ο συγγραφέας, τοποθετεί το έργο του στο 1912, δυο χρόνια πριν την έναρξη του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου, καθιστώντας την προφητεία του αυταπόδεικτη. Δυο μεγάλοι πόλεμοι θα ακολουθήσουν και θα επαληθεύσουν τα λεγόμενά του. Από το μέλλον, έρχεται και ο κεντρικός ήρωας του έργου, ο Επιθεωρητής, που οι μελετητές δεν διστάζουν να τον αποκαλέσουν «άγγελο από το μέλλον», αφού ο ερχομός του, η παρουσία του και η αποχώρησή του ακολουθούν την κυκλική, επαναλαμβανόμενη τροχιά του χρόνου, συνθήκη στην οποία πίστευε ο Πρίσλεϋ και ανέδειξε σχεδόν σε όλα τα έργα του: «Ο χρόνος δεν είναι γραμμικός. Αντιλαμβανόμαστε τα πράγματα ταυτοχρόνως στο παρόν και το παρελθόν και υπό μια έννοια και στο μέλλον».

Ο Πρίσλεϋ, επιλέγει να μιλήσει για το θέμα της «ατομικής ευθύνης», στήνοντας σε πρώτο επίπεδο ένα αστυνομικό δράμα που ο θεατής το παρακολουθεί με ενδιαφέρον και αυξανόμενη αγωνία. Μια μεγαλοαστική οικογένεια, γιορτάζει τους αρραβώνες της κόρης και ο πατέρας Αρθουρ Μπέρλινγκ, βρίσκει την ευκαιρία να επιχειρηματολογήσει υπέρ της βεβαιότητάς του πως «κάθε άνθρωπος πρέπει να κοιτάζει τη δουλειά του και τον εαυτό του», αλλά ο ερχομός ενός επιθεωρητή της αστυνομίας που ερευνά για τον θάνατο μιας φτωχής κοπέλας, θα ανατρέψει κάθε βεβαιότητα, εκθέτοντας την ενοχή κάθε μέλους της οικογένειας απέναντι στην ίδια την κοινωνία. Η φράση του Επιθεωρητή: «Δεν ζούμε μόνοι, είμαστε μέλη ενός σώματος, είμαστε υπεύθυνοι ο ένας για τον άλλον», δίνει μια διαχρονική απάντηση στο ζήτημα της συλλογικότητας και κυρίως σ’ αυτούς που προσπάθησαν να την απαξιώσουν με αποστροφές όπως αυτή της Μάργκαρετ Θάτσερ, που σαν ένας άλλος Αρθουρ Μπέρλινγκ, είπε το 1987 σε μια συνέντευξή της: «Δεν υπάρχει αυτό το πράγμα που ονομάζουν κοινωνία. Υπάρχουν μεμονωμένα άτομα και οι οικογένειές τους».

του Παναγιώτη Μουλόπουλου