Σελίδες

Σάββατο 6 Ιουλίου 2013

Το μυστικό της Αθηνάς Οικονομάκου για τέλειες αναλογίες και λαμπερό πρόσωπο

Σαν ηθοποιός που εκτίθεται στην κάμερα η Αθηνά Οικονομάκου προσέχει το πρόσωπό της αλλά και το σώμα της. Με την πρώτη ματιά είσαι σίγουρη πως αυτό το κορίτσι ακολουθεί φανατικά συγκεκριμένο πρόγραμμα γυμναστικής και διατροφής για να διατηρεί τη φόρμα της. Ποια είναι όμως η αλήθεια;
Από τον Παναγιώτη Μουλόπουλο
«Δυστυχώς λόγω έλλειψης χρόνου, δεν κάνω τίποτα από αυτά. Έχω ένα καλό σκαρί. Όμως, θέλω να ξεκινήσω χορό και γυμναστική… Τον χειμώνα, κάποια στιγμή που θα ολοκληρωθούν τα γυρίσματα της σειράς («Κλεμμένα Όνειρα») εύχομαι να έχω χρόνο, γιατί το χρειάζομαι και για τον εαυτό μου», λέει η ηθοποιός στο joytv.gr.
oikonomakou
Η διατροφή στο… λεξικό
Ωστόσο υπάρχει κάτι που να προσέχει στην διατροφή της; Όπως μας εξηγεί: «Δεν μου άρεσαν ποτέ τα γλυκά και τα ανθρακούχα ποτά. Ίσως αυτό με βοηθάει, γιατί δεν κάνω καμία διατροφή».
Οι δυσκολίες στα κιλά
Η ίδια αντιμετωπίζει πρόβλημα με τα κιλά της επειδή «αδυνατίζω εύκολα και δεν παχαίνω. Αυτή τη στιγμή είμαι περίπου 53 κιλά. Συνήθως εκεί κυμαίνομαι… 50-53 κιλά».
Πώς προσέχει το πρόσωπό της
«Ξεβάφομαι πάντα πολύ καλά πριν κοιμηθώ και βάζω ενυδατική κρέμα. Ενώ τις περιόδους που δεν δουλεύω, φροντίζω να ξεκουράζω το πρόσωπο μου και αποφεύγω να βάφομαι, για να μην το ταλαιπωρώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: