Σελίδες

Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

Προσέχω να μην τρώω πάρα πολλά λιπαρά, γιατί λιπαίνεται το πρόσωπο και εγώ βγάζω σπυράκια!

Λίγες μέρες πριν ξεκινήσει την καλοκαιρινή περιοδεία με τις «Περιπέτειες του Μάικ» και τον Αργύρη Αγγέλου, η Βανέσα Αδαμοπούλου εκμυστηρεύεται στο joytv.gr, μυστικά για την εμφάνιση της, αλλά και τι δεν ξεχνάει ποτέ στα ταξίδια της.
Από τον Παναγιώτη Μουλόπουλο
«Δεν αποχωρίζομαι εύκολα τις κρέμες μου. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην έχω μαζί μου ξεβαφτικά, λιοσιόν κ.λ.π, ενώ δεν βάζω μάσκες», μας λέει η Βανέσα και προσθέτει: «Είναι σταθερή συνήθεια που την έχω από μικρή ηλικία».
Πώς προσέχω το πρόσωπο μου
«Προσπαθώ να μην βάφομαι συνέχεια, αν δεν έχω επαγγελματικές υποχρεώσεις. Και όταν βάφομαι, πριν κοιμηθώ θα ξεβαφτώ. Δεν μου αρέσει να κοιμάμαι βαμμένη. Προσέχω την διατροφή μου, να μην τρώω πάρα πολλά λιπαρά, γιατί λιπαίνεται το πρόσωπο και εγώ βγάζω σπυράκια».
Το μυστικό για αδύνατο σώμα
«Είναι στον οργανισμό μου, τρώω, χωρίς να στερούμαι τίποτα. Τα τελευταία 10 χρόνια κάνω και συστηματική γυμναστική. Αποφεύγω την αερόβια άσκηση, όμως, σηκώνω αρκετά βάρη –δεν μου φαίνεται όμως γιατί είμαι λεπτοκαμωμένη-, ασκήσεις με λάστιχα, TRX και διάφορες ασκήσεις τύπου ενόργανης γυμναστικής», είναι τα μυστικά της τραγουδίστριας & ηθοποιού για να παραμένει αδύνατη.
Οι «Περιπέτειες του Μάϊκ» ξεκινούν από 1,2/7 στη Μυτιλήνη ενώ στις 7/7 γίνεται η επίσημη πρεμιέρα στο Βεάκειο Θέατρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: