Σελίδες

Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

Ντορέττα Παπαδημητρίου: "Όλοι έχουμε φάει τα χαστούκια μας"

Στον Παναγιώτη Μουλόπουλο|Περιοδικό: ''Like!''

 Παρόλο που τρέχει έναν «μαραθώνιο», είναι ήρεμη και δεν χάνει το κέφι της. Το ραντεβού μας δόθηκε το μεσημέρι της Παρασκευής στο Θέατρο Αθηνά. Εκεί, συναντήσαμε την ανανεωμένη και όμορφη Ντορέττα Παπαδημητρίου, η οποία λίγο πριν πάθει (και) κανονικό… Hangover μιλά για την κατάθλιψη που βίωσε μετά την πρώτη εγκυμοσύνη, τα κριτήρια που πρέπει να τηρεί ο ιδανικός σύντροφος, αλλά και την σχέση της με τους άντρες της ζωής της. Φυσικά, τον Διονύση και τον Φίλιππο. Ενώ, δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να γίνει για τρίτη φορά μητέρα ή και να ξανά παντρευτεί.

Θέατρο, «Dancing with the stars» και τώρα ξανά θέατρο. Πόσο «Hangover» έχεις βγει;
Νομίζω σε λίγο θα πάθω και κανονικό… Hangover. Όλα αυτά που είπες είναι πράγματα που μου άρεσαν πολύ και τα ευχαριστήθηκα. Είχαν πολύ κούραση, αλλά αν δεν κουραστείς δεν γίνεται τίποτα. Ειδικά σ’ αυτή τη φάση που είμαστε. Είναι η πρώτη φορά που δουλεύω καλοκαίρι και δεν ξέρω πως θα είναι.

Δεν ένιωσες την ανάγκη να ξεκουραστείς;
Την ένιωσα πολύ έντονα μετά το «Dancing» που είχα κουραστεί πραγματικά πάρα πολύ. Με το που τελείωσε, για ένα μήνα δεν έκανα χορό, αλλά τώρα το έχω ξανά αρχίσει.

Ξανά άρχισες τον χορό επειδή σου άρεσε ή επειδή σου χρειάζεται για κάποια δουλειά;
Μου άρεσε πολύ, αγάπησα τον Παύλο και δεν ήθελα να χαθούμε. Η πρόθεση μου είναι κάποια στιγμή να συνδυάσω στη δουλειά όλα αυτά, τώρα που ανακάλυψα και αυτή την πλευρά μου που δεν την ήξερα. Θέλω να συνεχίσω να το εξασκώ, γιατί κάποια στιγμή μπορεί να μου ξανά χρειαστεί.

Μήπως όλο αυτό είναι μία προετοιμασία για… μιούζικαλ;
Η αλήθεια είναι πως για του χρόνου υπάρχει αυτό το ενδεχόμενο. Και αυτό που θα κάνω εγώ θα έχει και χορό.

«Hangover» η καλοκαιρινή πρόταση. Πες μας για τον ρόλο σου.
Υποδύομαι ένα call girl και μαζί με μία συνάδελφο της πηγαίνουν σε ένα bachelor party που διοργανώνουν τέσσερις φίλοι. Γίνεται μία τρελή νύχτα με party, ποτά και διάφορα άλλα… συνοδευτικά που έχει φέρει ο ένας φίλος. Όταν ξυπνάμε την άλλη μέρα, η συνάδελφος μου είναι νεκρή στο πάτωμα, ο ένας φίλος αγνοείται και μέσα στη σουίτα υπάρχουν διάφορα πράγματα που κανείς δεν ξέρει πως βρέθηκαν εκεί. Αυτή η γυναίκα εγκλωβίζεται με αυτούς τους τέσσερις και συμβαίνουν διάφορα ευτράπελα. Είναι μία καθαρή κωμωδία.

Έχεις χάσει το γέλιο σου με όλα αυτά που συμβαίνουν;
Όχι, γιατί είμαι πολύ θετικός άνθρωπος. Έχω μηχανισμούς οι οποίοι με συγκρατούν από την απόλυτη στεναχώρια, μιζέρια και την κατάθλιψη, παρότι η κατάσταση είναι πολύ δύσκολη. Σε αυτή τη φάση όλοι έχουμε ανάγκη το γέλιο. Για εμάς τους ηθοποιούς, να μπορούμε να κάνουμε κωμωδία σ’ αυτή την περίοδο είναι πολύ σημαντικό. Και φυσικά να το πάρουμε κι εμείς πίσω. Είναι αλισβερίσι αυτό. Το ίδιο είχα σκεφτεί και στη περίπτωση του «Dancing», όταν μου το πρότειναν. Θα συμμετέχω σε κάτι που θα δώσει λίγη χαρά στον κόσμο.

Έχεις περάσει από το στάδιο της κατάθλιψης;
Την έχω βιώσει σε μικρά χρονικά διαστήματα.
Δεν έχω ζήσει την κατάθλιψη με την έννοια του πολύ καιρού και ούτε με βαριά συμπτώματα. Την πέρασα μετά την εγκυμοσύνη, την πρώτη μου γέννα. Έχω περάσει ένα διάστημα κάποιων μηνών, δύσκολων, ψυχολογικά. Αν και τη λέξη κατάθλιψη την λέμε λίγο εύκολα. Είμαστε για καμία εβδομάδα μελαγχολικοί και το λέμε κατάθλιψη, ενώ είναι ένα σοβαρό ψυχολογικό νόσημα. Το δουλεύω βέβαια, δεν αφήνω τον εαυτό μου, και προσπαθώ να ‘μαι θετική και up.

Πώς αντιμετώπισες την κατάθλιψη;
Έγινε μόνο του. Μου έφυγε όταν ξανά έμεινα έγκυος. Δεν ήξερα πώς να το αντιμετωπίσω, αλλά ήξερα τι είναι. Αυτό μου έδινε μία ησυχία. Καταλάβαινα ότι είχε να κάνει με τα ορμονικά, με την εγκυμοσύνη και την απότομη αλλαγή της ζωής μου. Απότομη και συνολική. Όταν κάνεις ένα παιδί, είναι ένα πράγμα καθολικό. Ήμουν ψύχραιμη, το έζησα στο πετσί μου αυτό το πράγμα, οπότε και όταν ξανά έμεινα έγκυος  -λόγω ότι οι ορμόνες ξανά άρχισαν να κάνουν party- μου πέρασε.

Θα ήθελες και ένα τρίτο παιδί;
Αν ερωτευτώ πολύ στη ζωή μου ξανά, δεν θα με πείραζε να κάνω άλλο ένα παιδί. Δεν είμαι αρνητική σ’ αυτό το κομμάτι.

Σ’ έναν γάμο; Είσαι «ανοιχτή»;
Αν ερωτευτώ πάρα πολύ και αν ο άλλος θέλει να παντρευτεί οπωσδήποτε, θα το έκανα. Αλλά ο γάμος δεν είναι κάτι που το σκέφτομαι ως απαραίτητο να το ξανά κάνω.

Τι είναι αυτό που κοιτάς σ’ έναν σύντροφο και θέλεις να περάσεις μαζί του το υπόλοιπο της ζωής;
Αυτό και εμένα δεν μου λειτούργησε πολύ καλά, δεν ξέρω αν γίνεται. Είμαι λίγο επιφυλακτική σ’ αυτό. Είναι πολύ δύσκολο να βρεις κάποιον πραγματικά για το… για πάντα. Μου φαίνεται λίγο ουτοπικό. Σίγουρα, για να μπορέσω να είμαι με κάποιον και να μείνω μαζί του, θα πρέπει πέρα από το συναισθηματικό κομμάτι, να αισθάνομαι ασφάλεια, να με νοιάζεται –που είναι εκεί για μένα κι εγώ για εκείνον-, να έχει κατανόηση, να μπορούμε να επικοινωνήσουμε, που έχει πλάκα, να γελάσουμε –είναι πολύ σημαντικό αυτό. Κάπως έτσι τα σκέφτομαι στο  μυαλό μου.

Όλα αυτά τα κριτήρια δεν είναι λίγο δύσκολο να βρεθούν σ’ έναν άνθρωπο;
Δύσκολο να βρεθούν, αλλά να σου πω κάτι; Δεν είμαι από τις γυναίκες που θα σου πω ότι δεν υπάρχουν άντρες. Θεωρώ ότι για όλους μας υπάρχει το ιδανικό ταίρι κάπου…

Προτιμάς να μην μιλάς για τα προσωπικά σου, αλλά κατά καιρούς έχουν βγει πολλές ράδιο αρβύλες.
Από τη στιγμή που κατανοώ το «παιχνίδι» πως είναι και εφόσον κάνω μία δουλειά που βγαίνει προς τα έξω –και ειδικά τώρα με το «Dancing»-, αλλά και πριν μπω ήξερα ότι θα υπάρξει μία προβολή που θα έχει διάφορες συνέπειες και παρακλάδια, θέλω να κρατάω τη στάση που έχω επιλέξει. Προσπαθώ να είμαι απέναντι στον εαυτό μου έτσι όπως θα ‘θελα να είμαι. Από εκεί και πέρα όλα αυτά που γράφονται ή ακούγονται, τα αντιμετωπίζω με ψυχραιμία και τα θεωρώ λίγο αναμενόμενα. Δεν πέφτω απ’ τα σύννεφα. Αν γραφόταν κάτι που προσβάλλει ή θίγει τα παιδιά μου, θα με ενοχλούσε πάρα πολύ.

Οι άντρες της ζωής σου, Διονύσης & Φίλιππος, έχουν ακούσει όλα αυτά που λέγονται για σένα;
Για όλα αυτά που γράφονται τα παιδιά μου δεν έχουν επαφή και η τηλεόραση που βλέπουν δεν είναι τέτοιου είδους. Συν ότι δεν μπαίνουν ακόμα στο ίντερνετ, οπότε και δεν έχει να συζητήσουμε για όλα αυτά που λέγονται ή γράφονται.

Είσαι προετοιμασμένη για τη στιγμή που τα παιδιά σου ξεκινήσουν να βλέπουν όσα έχουν ειπωθεί;
Φαντάζομαι ότι αν έρθει η στιγμή που μπορεί να με ρωτήσουν κάτι, απλά, ωραία και ειλικρινά θα τους απαντήσω. Δεν έχω σκοπό να φτιάξω ιστορίες γύρω από τα πράγματα. Θα τους εξηγήσω πως είναι η κατάσταση και όταν θα έχουν μεγαλώσει λίγο θα είναι πιο εύκολο να κατανοήσουν ότι κάνω μία δουλειά που βγαίνει προς τα έξω και πολύ συχνά μπορεί να βγαίνουν λάθος συμπεράσματα. Δεν θέλω να το κάνω πιο μεγάλο ή πιο πολύπλοκο απ’ ότι είναι.

Απ’ όσα έχουν ειπωθεί, έχεις μπει στην διαδικασία να ψάξεις στο ίντερνετ τι έχουν γράψει για σένα;
Δεν χρειάζεται να το κάνω, γιατί ακόμα κι αν δεν πέσει στη δική μου αντίληψη, κάποιος θα με πάρει, θα μου πει, θα το πάρω ή θα το διαβάσω. Από τότε που μπήκαν στη ζωή μας τα blogs, ένα πράγμα θα γραφτεί κάπου και θα αναπαραχθεί εκατομμύρια φορές. Ευελπιστώ να μην προκύψει ποτέ κάτι που θα με φέρει σε δύσκολη θέση.

Οι άντρες σε φλερτάρουν στο δρόμο;
Όχι. Δεν είναι πολύ συχνό να έρθει κάποιος και να μου «πουλήσει».

Είναι επιφυλακτικοί λόγω της αναγνωσιμότητας σου;
Δεν ξέρω τι μπορεί να σκέφτεται ο καθένας, αλλά να σου πω την αλήθεια δεν μου συμβαίνει συχνά.

Πρόσφατα «ανέβασες» στο twitter την ταυτότητα σου…
Μία από τις κοπέλες που μ’ ακολουθούν στο twitter, έβλεπε τη «Λίζα» που τότε έλεγα ότι είμαι 21-22 χρονών και της φαινόμουν πολύ μεγαλύτερη στην ταινία, οπότε έγραψε ότι «μας έλεγε ότι είναι 22 χρονών. Τουλάχιστον 26. Ε, ρε ταυτότητες που πρέπει να βγουν στην φόρα». Οπότε λέω, ok, φίλη μου είσαι, μ’ ακολουθείς, θα τη βγάλω στη φόρα να την δεις. Δεν έχω πρόβλημα με την ηλικία μου, δεν με πειράζει. Δεν το έκανα για να της «την πω», αλλά για αστείο.

Σ’ αγχώνει το πέρασμα του χρόνου;
Προς το παρόν δεν μ’ αγχώνει, αλλά το απολαμβάνω και προσπαθώ να μαθαίνω πράγματα μέσα απ’ αυτό. Δόξα τον Θεό, κάθε χρόνος που περνάει, η ζωή μου είναι γεμάτη από καινούριες εμπειρίες, πράγματα, συνθήκες, μαθήματα. Δεν έχω φτάσει σε ηλικία που να αγχώνομαι. Είμαι συμφιλιωμένη με την ηλικία μου.

Ποιο είναι το πιο δυνατό μάθημα που έχεις πάρει;
Μετά το ατύχημα του Φίλιππου το καλοκαίρι, ότι καλό είναι να ζούμε το σήμερα και να μην κάνουμε και πάρα πολλά μακροπρόθεσμα σχέδια. Όλα μπορούν να ανατραπούν σε μία στιγμή. Το αισθάνθηκα έντονα με την ιστορία του Τόμας. Δεν τον ήξερα, αλλά για κάποιο λόγο μ’ επηρέασε πάρα πολύ το ατύχημα, με στεναχώρησε και μου δημιούργησε αυτή την πεποίθηση. Μέσα σε μία στιγμή, χωρίς κανένα λόγο, όλα μπορούν να τελειώσουν. Ας ζούμε το σήμερα, να το ευχαριστιόμαστε!

Η γυμναστική που έκανες στο παρελθόν σ’ έχει βοηθήσει να αντιλαμβάνεσαι περισσότερο τα πράγματα;
Ο αθλητισμός σε βοηθάει να συγκεντρώνεις το μυαλό σου πιο εύκολα. Και σε ψυχολογικό επίπεδο άμα το δεις σε βοηθάει λίγο να είσαι πιο πειθαρχημένος, να παλεύεις, να προσπαθείς, να μαθαίνεις, να χάνεις. Όλο αυτό το πράγμα το έχω χρησιμοποιήσει πολλές φορές στην ζωή μου. Κυρίως στην επαγγελματική, από τον πρωταθλητισμό και μετά.

Μ’ αυτή την έννοια, έχεις φάει «χαστούκι»;
Όλοι έχουμε φάει! Και στον αθλητισμό, πολλά περισσότερα απ’ ότι χάδια, αλλά και στην δουλειά μου. Είναι λίγο αναπόφευκτο. Δεν έχω γνωρίσει κανέναν ο οποίος να μην έχει περάσει αντίστοιχες φάσεις και προσωπικά και επαγγελματικά. Αν καταφέρουμε από κάθε αρνητική και δύσκολη κατάσταση να παίρνουμε κανένα μάθημα που θα το χρησιμοποιούμε μετέπειτα, τελικά και το χαστούκι για καλό καταλήγει να είναι.

Έγινες σε μικρή ηλικία μητέρα. Πώς κατάφερες να ανταπεξέλθεις στις δυσκολίες και να συνδυάσεις δουλειά και μητρότητα;
Μου πήρε 2-3 χρόνια να καταφέρω να προσαρμοστώ απόλυτα στη μητρότητα, με δύο μωρά, και να έχω το απόθεμα να μπω στη δουλειά ξανά. Οι ισορροπίες είναι πολύ δύσκολες, καθώς χρειάζεται προγραμματισμός, ψυχραιμία, ηρεμία κ.λ.π. Ό,τι δουλειά κι αν κάνεις, όχι μόνο για εμάς που κάνουμε αυτή τη δουλειά. Έχω τη μαμά μου που με βοηθάει πολύ. Δε νομίζω να μπορούσα να καταφέρω τίποτα, αν δεν την είχα να με βοηθάει.

Οι γιοι σου παραπονιούνται που δεν σε βλέπουν όσο συχνά θα ήθελαν;
Κατά την διάρκεια που τέλειωνε το «Dancing» και κάναμε 10ωρες πρόβες την ημέρα, μου έκαναν κάποια παράπονα. Τον υπόλοιπο χρόνο μέχρι την ώρα που θα κοιμηθούν  φροντίζω να μην λείπω από τις εποικοδομητικές ώρες από την μέρα των παιδιών. Όχι μόνο για να μην μου πουν τίποτα τα παιδιά μου, αλλά επειδή κι εγώ έχω την ανάγκη να τους βλέπω. Θέλω εγώ να τους διαβάζω, να τους πηγαίνω στην προπόνηση στα party.

Στην παρούσα περίοδο πως θα χαρακτήριζες τη Ντορέττα;
Είμαι σε μία πολύ δημιουργική περίοδο που τολμάω κι εγώ ως Ντορέττα να κάνω καινούρια πράγματα, που ανακαλύπτω απ’ την δουλειά μου και τον εαυτό μου. Η δημιουργική Ντορέττα είναι σ’ ένα πολύ καλό επίπεδο. Όλα τα άλλα συναισθήματα εναλλάσσονται, αφού συμβαίνουν πολλά πράγματα ταυτόχρονα.

Στο παρελθόν είχες συνεργαστεί με τον Σάκη Ρουβά, ο οποίος τώρα δέχεται «πυρά» για τις «Βάκχες».
Επειδή μου αρέσει να βάζω ταμπέλες σε τίποτα και επειδή ο Δημήτρης Λιγνάδης για να σκεφτεί τον Σάκη, ξέρει τι κάνει, είμαι σίγουρη για να επέλεξε ο Σάκης να το κάνει, θα το κάνει όσο πιο άρτια και τέλεια γίνεται. Θα δώσει όλο του το είναι. Καλό είναι να μη βγαίνουν συμπεράσματα προτού κάποιος δει τι είναι αυτό που θα παρουσιάσουν. Όταν το δουν, θα αλλάξουν τα συμπεράσματα του καθενός.



ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΩΡΑ Η ΝΤΟΡΕΤΤΑ;
*Πρωταγωνιστεί στην ελληνική εκδοχή του «Hangover IV», σε σκηνοθεσία του Αλέξανδρου Ρήγα. Το ραντεβού δίνεται από τις 11/6 στο Θέατρο Αθηνά.
Τετάρτη-Παρασκευή & Κυριακή στις 21.25, Σάββατο στις 19.00 & 21.25. Τιμή εισιτηρίου: 18, 16 & 12ευρώ.
* Αρχές Ιουνίου θα ξεκινήσει το δικό της blog στο missbloom.gr, όπου θα γράφει διάφορα θέματα & backstage για ό,τι της αρέσει.
* Βρίσκεται σε συζητήσεις για τον χειμώνα, ώστε να συνεχίσει τις εμφανίσεις της σε νυχτερινή σκηνή, μετά την επιτυχημένη συνεργασία με τους Onirama.


Δεν υπάρχουν σχόλια: