Σελίδες

Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

Με την...Ελεωνόρα Ζουγανέλη!

Στον Παναγιώτη Μουλόπουλο|| Περιοδικό: ''Like!''


Περίμενες ότι θα έρθει τόσο γρήγορα η επιτυχία του νέου album;
Ποτέ δεν περιμένω κάτι με την έννοια της αναμονής. Έχω πάρα πολύ πίστη και δύναμη, επειδή υπάρχει αλήθεια σ’ αυτή τη δουλειά, ότι υπάρχει μία πιθανότητα να αρέσει στον κόσμο και να το αγκαλιάσει. Όπως και συνέβη.

Είναι εύκολο στις μέρες μας να είναι αληθινός;
Ο κάθε άνθρωπος διαλέγει τη δική του διαδρομή. Εγώ μέσα από την αλήθεια έχω μάθει πάρα πολλά πράγματα. Είναι κάτι που πιστεύω και υπερασπίζομαι. Θεωρώ ότι όσο πιο αληθινός είσαι, γίνεσαι και πιο βαθιά αγαπητός. Πράγμα το οποίο αποζητώ. Δεν μ’ αφορά τόσο πολύ η επιφανειακή επαφή με το κοινό, όσο η ουσιαστική. Αυτή είναι η ανάγκη μου, αυτή αποζητώ και νομίζω ότι το κοινό έχει μπει σ’ αυτή τη διαδικασία.

Στην παρούσα περίοδο, τι άλλο είναι αυτό που αποζητά η Ελεωνόρα;
Είμαι σε μία στιγμή της ζωής μου που είμαι πάρα πολύ καλά. Έγιναν πάρα πολλές αλλαγές. Όντως η δισκογραφική «Μετακόμιση» ακολουθεί τη δική μου, προσωπική, μετακόμιση και πολλές αλλαγές που έχουν συμβεί στη ζωή μου. Είμαι σε μία φάση που απολαμβάνω όλες τις αλλαγές, αυτά που μου έχουν αφήσει. Την καινούρια μου ζωή.

Στην παρουσίαση ανέφερες –στο πλαίσιο του χιούμορ- ότι από την εταιρεία σου, δεν σ’ αφήνουν να ερωτευτείς. Μόνο να εργάζεσαι. Σου λείπει ένας έρωτας;
Δεν μου λείπει, γιατί είμαι πάρα πολύ καλά. Αστειεύτηκα όσον αφορά αυτό… Τον έρωτα δεν μπορεί κανείς να στον απαγορεύσει, ούτε να στον επιβάλλει. Ο έρωτας είναι μεταξύ δύο ανθρώπων και έρχεται όταν είναι να έρθει. 

Μετά τις sold out εμφανίσεις, συνεχίζεις με μία μεγάλη περιοδεία.
Περίπου αυτό το πρόγραμμα θα κυκλοφορήσω στην περιφέρεια, αλλά και στην Αθήνα στις 3 Ιουλίου στο Θέατρο Βράχων. Θα επαναλάβω μία συναυλία που έχει μείνει μέσα μου πάρα πολύ βαθιά. Ελπίζω κι αυτή να είναι παρόμοια. Ενώ στις 27 Ιουνίου θα είμαι στη Μονή Λαζαριστών στη Θεσσαλονίκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: