Σελίδες

Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

Αποστόλης Τότσικας:''Δεν παίρνω και πολύ σοβαρά τον εαυτό μου''

 Από τα πιο παρεξηγημένα "παιδιά" του χώρου,που δεν διστάζουν να πουν τα πράγματα με τ' όνομα τους. Ο Αποστόλης Τότσικας μιλώντας στο ''Down Town'' της Κύπρου, αποκαλύπτει για ποιά θέματα μετανιώνει, για την καλλιτεχνική του αξία, αλλά και για την σχέση του με την γνωστή φωτογράφο,Ρούλα Ρέβη.


Ο Αποστόλης Τότσικας,αρχικά, ρωτήθηκε αν μετάνιωσε που επέλεξε να ασχοληθεί με την υποκριτική,λόγω των δυσκολιών που αντιμετωπίζει ο κλάδος.Χωρίς δισταγμό, απάντησε, ότι μετάνιωσε που υπηρέτησε την μαμά-πατρίδα, αφού πρόκειται για "ένα μίζερο πράγμα.Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ χαζό''.Πολλοί νέοι κατέφευγαν και συνεχίζουν να καταφεύγουν σε αναβολές, τύπου Ι5.''Και τότε έπρεπε να δήλωνα Ι5.Απλώς εκείνη τη στιγμή,ήμουν λίγο φοβισμένος.Δεν ξέρω για ποιό λόγο.Αν ήταν να παρουσιαστώ τώρα στο στρατό,θα έπινα 10 μπουκάλια ουίσκι, και θα πήγαινα να παρουσιαστώ.Θα μου έδιναν κατευθείαν απολυόχαρτο''.

Πώς αντιμετωπίζει ο Αποστόλης τον ρατσισμό:''αυτός είναι τόσο ωραίος, που δεν μπορεί να είναι καλός ηθοποιός''; Ο ίδιος απάντησε πως ''αυτό είναι κάτι που ακούγεται συνέχεια, αν και νομίζω ότι έχω καταλαγιάσει πια, γιατί έχω δείξει ότι είμαι άνθρωπος που δεν παίρνω και πολύ στα σοβαρά τον εαυτό μου.Εγώ αυτό που προσπαθώ να κάνω είναι να είμαι διαφορετικός και να κάνω πράγματα που μ' ανεβάζουν ένα σκαλί πιο πάνω επαγγελματικά, αλλά και προσωπικά -σαν εμπειρία,σαν οτιδήποτε''

Διαβάστε παρακάτω,περισσότερα:



Ο ίδιος, δεν μπαίνει στο ''τριπάκι'' να ακούει τι πιστεύει ο καθένας γι αυτόν, και είναι κάτι που το έκανε και στο παρελθόν.''Δεν μπορείς να αρέσεις σε όλους.Δεν γίνεται'',καταλήγει. Ο Αποστόλης Τότσικας,όμως, θεωρεί τον εαυτό του υπερεκτιμημένο όσον αφορά το κομμάτι των περιοδικών και των καναλιών.''Με μένα είχε γίνει υπερβολική έκθεση, μία διόγκωση πραγμάτων.Αυτό, όμως, έκανε καλό στην καριέρα μου.Απο 'κει και πέρα ξεκαθαρίστηκαν κάποια πράγματα στην πορεία.Είμαι άνθρωπος που στο παρελθόν έκρινα πολύ αυστηρά τους ανθρώπους και τον κόσμο. Έχω σταματήσει πια να το κάνω''.Όσο για το τι μεσολάβησε και άλλαξε ο τρόπος σκέψης και αντιμετώπισης των πραγμάτων; ''Ηρέμησα.Σκέφτηκα "ηθοποιός είσαι,μην τρελαίνεσαι.Υπάρχουν άνθρωποι που δεν είναι γνωστοί και είναι τρεις φορές καλύτεροι από σένα".Δεν μπορείς να είσαι μέχρι τα 80 σου ο καλύτερος ηθοποιός''.

Η γνωστή φωτογράφος,Ρούλα Ρέβη, βρίσκεται στο πλευρό του νεαρού ηθοποιού, περίπου 5 χρόνια.Είναι ο ''φύλακας άγγελος'' του, όπως την έχει αποκαλέσει σε παλιότερη συνέντευξη, ενώ τον έχει βοηθήσει  αρκετά.Επειδή ''έχει δει διάφορα πράγματα και έχει φάει όλο το πακέτο στη μάπα, μου λεγε "μην τρελαίνεσαι''. Ο Αποστόλης Τότσικας, όπως αποκαλύπτει σε συνέντευξη του, του ''αρέσει πολύ η παρέα. Είμαι του μονογαμικού.Δεν είμαι άνθρωπος που θα έκανε κάτι παραπάνω από αυτό που πραγματικά αγαπά. Οι οξείες γωνίες αμβλύνονται, εξομαλύνονται, με όλα αυτά τα χαρακτηριστικά''.

Ο νεαρός ζεν πρεμιέ δεν θυμάται πράγματα από την single ζωή του, αφού τα μηδένισε όλα όταν ερωτεύτηκε.''Έφτασα τα κοντέρ στο μηδέν. Πάω κι όπου φτάσει'', δηλώνει. Σε ερώτηση,όμως, αν πιστεύει στην φιλία μεταξύ ενός άντρα και μίας γυναίκας; ''Δεν είχε ποτέ γυναίκες φίλες.Ήμουν συνέχεια με μία αντροπαρέα και είχα την ιδέα ότι ''οι φίλοι προηγούνται από τις γυναίκες''.Μία μαλακία επαρχιώτικη!Δεν κατέληξα πουθενά μ' αυτό.Μόνο βαράω το κεφάλι μου στον τοίχο''. 

Πολλοί και πολλές έχουν πετύχει τον Αποστόλη Τότσικα σε κάποιο...βαγόνι του μετρό,αφού το χρησιμοποιεί συχνά.Όταν τον αναγνωρίζουν, ο ίδιος δεν κάνει τίποτα,αφού ''είναι η συνέχεια κάποιων πραγμάτων, που έχουν και τις συνέπειες του. Όχι με την κακή έννοια. Είναι δράση-αντίδραση''. Όταν κάποιος-α φαν τον βλέπει παθαίνουν πανικό. Ο ίδιος λέει ''έχει πλάκα.Σκεφτόμουν τον εαυτό μου στην θέση των παιδιών αυτών,γιατί όλοι λατρεύουμε κάποιον''.

*Η συνέντευξη δόθηκε στον Γιάννη Χατζηγεωργίου,για λογαριασμό του περιοδικού ''Down Town'' στην Κύπρο. 


Δείτε και διαβάστε την συνέντευξη παρακάτω :




Δεν υπάρχουν σχόλια: