Σελίδες

Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012

Demy: ''Τα όνειρα μου γίνονται πραγματικότητα''

Συνέντευξη στον Παναγιώτη Μουλόπουλο
Φωτογραφία: Βασίλης Νάτσιος (http://christinapoliti.com)

Είναι γλυκιά και ευγενική, έχει μελωδική φωνή και δύο υπέροχα γαλάζια μάτια. Τα δύο τελευταία χρόνια μας έχει κάνει να σιγοτραγουδάμε διάφορα τραγούδια της, αλλά εκείνη παραμένει προσγειωμένη και προσηλωμένη στους στόχους της. Ο λόγος για την Δήμητρα Παπαδέα ή αλλιώς Demy, η οποία είναι ένα από τα ταλέντα της Panik Records που ανακαλύπτει και στηρίζει τους νέους καλλιτέχνες. Συναντήσαμε την 20χρονη Demy,λίγο μετά τη συνέντευξη τύπου που έδωσαν οι καλλιτέχνες ενόψει της αυριανής πρεμιέρας και μιλά ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στη citypress.gr, για την πρώτη της δισκογραφική δουλειά, για την προσωπική της ζωή, για την Άννα Βίσση με την οποία θα εμφανίζεται στο «LAV@ Κέντρο Αθηνών», αλλά και τον ρόλο της επιτυχίας στη ζωή της…

Είχες φανταστεί πριν δύο χρόνια όλο αυτό που θα συνέβαινε;
Ποτέ! Η αλήθεια είναι ότι δεν φανταζόμουν, ούτε εγώ με την οικογένεια μου,  όλο αυτό που γίνεται. Όλα συνέβησαν τόσο γρήγορα… και με τόσες συνεργασίες…

Από την Δευτέρα κυκλοφορεί στον ραδιοφωνικό «αέρα» το νέο σου single, με τίτλο: «Η ζωή (το πιο όμορφο τραγούδι)»…
Ναι, ξεκίνησε να παίζει και ετοιμάζουμε το album. Ελπίζουμε να καταφέρουμε, να κυκλοφορήσει πριν τις γιορτές, φυσικά από την εταιρεία μου Panik Records.

Τι θα περιλαμβάνει το πρώτο σου album;
Θα περιέχει τα singles που αγάπησε ο κόσμος, αλλά και νέα τραγούδια διάφορων συνθετών, όπου είναι σε διάφορα είδη.

Έχει αλλάξει η ζωή σου μετά από όλο αυτό τον πανικό που…προκαλείς;
Η μόνη αλλαγή είναι στην καθημερινότητα μου, επειδή από εκεί που ήμουν φοιτήτρια, ξαφνικά έγινα επαγγελματίας και έχω επιβαρυνθεί με παραπάνω άγχος. Παρόλα αυτά, όλα τα άλλα παραμένουν ίδια. Εξακολουθώ να μένω μαζί με την οικογένεια μου και να έχω τους ίδιους φίλους.

Θα σε ενδιέφερε να κάνεις κάποια βήματα στο εξωτερικό; Επειδή έχεις το «πακέτο».
Ήδη έχουμε κάνει κάποια βήματα, κυρίως προς τη Ρωσία, όπου κυκλοφόρησε το «Fallin» με τους Playmen, γνωρίζοντας επιτυχία. Έφτασε στο Νο1 των charts και μας κάλεσαν να συμμετάσχουμε στο μεγαλύτερο φεστιβάλ που γίνεται στη Ρωσία, το Europa Plus με πάνω από 50.000 κόσμο.  Βέβαια, δεν σταματάμε ποτέ…

Η Eurovision είναι στα σχέδια σου ή σε τρομάζει το «μετά»; Κάποιοι πήγαν, δεν τα κατάφεραν και μετά…χάθηκαν.
Κοίτα, είναι μεγάλο ρίσκο, αλλά αν δεν πας με καλό τραγούδι και καλή εμφάνιση, δεν θα σε κρίνουν άσχημα.

Σε ενοχλεί που τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης ασχολούνται και με την προσωπική σου ζωή;
Στην αρχή με ξάφνιασε όλο αυτό που συνέβη. Δεν γνώριζα και τα αντιμετώπισα όλα λίγο λάθος, αλλά τώρα νομίζω είμαι καλά. Με ενοχλεί λίγο να ασχολούνται με τα προσωπικά μου. Θέλω ο κόσμος να με ξέρει για τη μουσική μου και για μένα και όχι με ποιόν είμαι. Και νομίζω και ο κόσμος το ίδιο θέλει…

Με την Άννα Βίσση περνάτε πολλές ώρες μαζί, λόγω των εντατικών προβών. Σε έχει συμβουλεύσει σε κάτι;
Βέβαια! Και μου έχει δώσει αρκετές συμβουλές, νιώθω υπέροχα που μια τόσο μεγάλη καλλιτέχνιδα μοιράζεται τη σοφία της μαζί μου! Είναι δίπλα μας σε όλη τη πορεία των προβών, μας συμβουλεύει, μας βοηθάει, για να βγει το αποτέλεσμα  όσο καλύτερο γίνεται. Προσωπικά με έχει βοηθήσει πολύ!

Η συνεργασία σου με την Άννα Βίσση, ήταν ένα όνειρο που παίρνει σάρκα και οστά;
Ένα όνειρο που εκπληρώνεται, όπως και με τον Σάκη Ρουβά. Δύο όνειρα που έγιναν και γίνονται πραγματικότητα!

Υπάρχει κάποιος καλλιτέχνης που να ‘θελες να συνεργαστείς άμεσα μαζί του;
Δεν θέλω να τα προσωποποιήσω, γιατί είναι πολλοί καλλιτέχνες που θα ‘θελα να συνεργαστώ, όπως και με συγκροτήματα. Με ενδιαφέρει και θέλω να πειραματιστώ!

Τι ρόλο παίζει η επιτυχία στη ζωή της Demy;
Με αγχώνει αυτή η ευθύνη που έχει ένας καλλιτέχνης, κυρίως όσον αφορά τη φωνή. Δηλαδή, να κανονίσεις τις εξόδους σου ή και να μην βγεις καθόλου, να είσαι ξεκούραστη.

INFO:
Η Demy αυτή την περίοδο βρίσκεται στην πιο δημιουργική φάση της ζωής της, αφού ετοιμάζει την πρώτη της –ολοκληρωμένη- δισκογραφική δουλειά, που υπογράφεται από σημαντικούς δημιουργούς, όπως ο Δημήτρης Κοντόπουλος κ.ά.
Η κυκλοφορία του album αναμένεται λίγο πριν τις γιορτές από την Panik Records.
Από την Παρασκευή 26 Οκτωβρίου, η νεαρή Demy που έκανε αισθητή την παρουσία της με το… «καλημέρα», θα εμφανίζεται στο πλευρό της Άννας Βίσση, μαζί με τους Νίκο Ζωιδάκη και My Excuse, στο «LAV @ Κέντρο Αθηνών».
Παράλληλα με τις εμφανίσεις της στο νυχτερινό κέντρο επί της Πειραιώς, μαζί με τους υπόλοιπες καλλιτέχνες της Panik Records, διοργανώνουν διάφορα live –επιλεκτικά- ανά την Ελλάδα. Μάλιστα, το Σάββατο 27/10, θα βρίσκονται στη Μαρίνα Φλοίσβου στο Παλαιό Φάληρο.
Τέλος, φημολογείται ότι από τις 12 Δεκεμβρίου, η Demy, κάνει και το υποκριτικό της ντεμπούτο, αφού θα ανέβει στην σκηνή του «Θέατρον» του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», για τις ανάγκες του θρυλικού μιούζικαλ «Fame». Τη σκηνοθεσία επιμελείται η Θέμιδα Μαρσέλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: