Σελίδες

Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

Ευγενία Μανωλίδου: «Δεν προσποιήθηκα κάτι άλλο για να αρέσω»

Συνέντευξη στον Παναγιώτη Μουλόπουλο
Έχοντας αφήσει πίσω της τα τηλεοπτικά πλατώ, η Ευγενία Μανωλίδου έχει δώσει την απαραίτητη προσοχή στις μουσικές της παραστάσεις. Μία απ’ αυτές θα ‘ναι το “Musical, Αγάπη μου». Η ίδια μιλά στη citypress.gr για το νέο της στοίχημα και το άγχος που έχει, τα μιούζικαλ, την τηλεόραση και την πολιτική. Επιπλέον αποκαλύπτει τα επόμενα της σχέδια.
Μετά το «Cinema Paradiso» επιστρέφεις με μία νέα μουσική παράσταση. «Musical, αγάπη μου». Μιλήσε μας για αυτό το εγχείρημα.
Η επιτυχία του χειμώνα με το “Cinema Paradiso” σε όλες τις πόλεις που ταξίδεψε (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Κομοτηνή) με έκανε να συνειδητοποιήσω το πόσο πολλή ανάγκη έχει ο κόσμος από μελωδίες γνωστές και αγαπημένες. Τα γνώριμα ακούσματα δημιουργούν την αίσθηση της ζεστασιάς που νιώθει κανείς όταν ξαναβλέπει ένα αγαπημένο του πρόσωπο μετά από πολύ καιρό, ή όταν επιστρέφει σε έναν τόπο από τον οποίο έχει κρατήσει όμορφες αναμνήσεις. Έτσι, πήρα την απόφαση να κάνω ένα βήμα παραπάνω με το “MUSICAL, Αγάπη μου!” και να φτιάξω ένα πρόγραμμα βασισμένο στις πιο αγαπημένες και χαρούμενες μελωδίες γνωστών μιούζικαλ, αλλά και κλασσικών ελληνικών ταινιών. 
Υπάρχει άγχος για την ανταπόκριση που θα έχει αυτό το «στοίχημα»;
Πάρα πολύ άγχος! Θέλω ως άνθρωπος και ως μουσικός να προχωρώ και να εξελίσσομαι συνεχώς, να μπορώ να διασκεδάζω και να ψυχαγωγώ τον κόσμο. Και ό,τι κάνω επαγγελματικά, έχει ως άξονα την ευχαρίστηση του κοινού. Γι' αυτό και αποφάσισα, εκτός από την Αθήνα, να πάω με όλη την ομάδα τη συναυλία μας μια περιοδεία στο Ναύπλιο, στα Ιωάννινα, στους Δελφούς, στη Σπάρτη και στη Σύρο. Καταλαβαίνετε ότι η ανταπόκριση του κόσμου στο εγχείρημα αυτό, έχει άμεση σχέση με τη βιωσιμότητά σου.
Η παράσταση είναι αφιερωμένη στα μιούζικαλ. Πως κρίνετε την εξέλιξη τους στην Ελλάδα;
Στην Ελλάδα, τα μιούζικαλ χωρίζονται σε 2 κατηγορίες. Σε αυτά που έρχονται ως ολοκληρωμένες παραγωγές από το εξωτερικό και σε αυτά που διασκευάζονται στα ελληνικά και παρουσιάζονται ως αυτόνομες παραγωγές. Και στις δύο περιπτώσεις, ο κόσμος ανταποκρίνεται θετικά, οπότε πιστεύω ότι έχουν μια θέση στη διασκέδαση όλων μας.
Έχοντας παρακολουθήσει μιούζικαλ, πιστεύεις ότι οι ηθοποιοί που ανεβαίνουν στη σκηνή είναι οι κατάλληλοι;
Στο εξωτερικό η επιλογή είναι πάντα πολύ αυστηρή και σκληρή. Στην Ελλάδα, δεν υπάρχει ακόμα μια σχολή που να εκπαιδεύει ταλαντούχους τραγουδιστές που να είναι συγχρόνως και ηθοποιοί και χορευτές – γιατί στο μιούζικαλ χρειάζονται όλα αυτά. Συνεπώς, δεν είναι πάντα οι πιο κατάλληλοι.
Στην περίπτωση του “MUSICAL, Αγάπη μου!” και οι τέσσερεις ερμηνευτές πληρούν όλες τις προδιαγραφές των μιούζικαλ του εξωτερικού και είμαι πολύ ευγνώμων που είναι μαζί μας.
Το όνομα σου ακούγεται συχνά για νέα τηλεοπτικά project.
Το πέρασμά μου από την ελληνική τηλεοπτική πραγματικότητα ήταν σύντομο και έντονο. Προς το παρόν όμως, είμαι τόσο συγκεντρωμένη στη μουσική μου που, πολλά μπορεί να ακούγονται, εγώ όμως ακούω μόνο νότες!
Σε συνεντεύξεις σου έχεις δηλώσει ότι δεν σου λείπει η τηλεόραση και ότι θα  έλεγες «όχι» σε πρόταση. Αυτό σημαίνει ο τηλεοπτικός κύκλος ολοκληρώθηκε;
Στο μυαλό μου αυτή τη στιγμή είναι μόνο η μουσική. Τώρα βρίσκομαι πιο κοντά στον κόσμο από ποτέ άλλοτε. Εκεί που μας χώριζε μια απρόσωπη συσκευή, τώρα μας χωρίζει μόνο η σκηνή. Προς το παρόν, δεν σκέφτομαι κάτι άλλο.
Είσαι ικανοποιημένη από την διαχείριση της δημόσιας εικόνας σου;
Εγώ είμαι αυτό που βλέπετε. Δεν έκανα καμία προσπάθεια να διαχειριστώ κάτι, η εικόνα μου είναι το λιγότερο που με απασχολεί. Ήμουν πάντα ο εαυτός μου και κατηγορήθηκα ότι ήμουν προσποιητή... Δεν μπήκα όμως ποτέ στη διαδικασία να προσποιηθώ κάτι άλλο για να αρέσω.
Θα αποδεχόσουν πρόταση για να ασχοληθείς με την πολιτική;
Έχω ήδη αρνηθεί τέτοιες προτάσεις, δεν θεωρώ ότι έχω τις γνώσεις ή το ταλέντο για να ασχοληθώ με την πολιτική.
Κατά καιρούς οι πολιτικοί της χώρας –ανάμεσα τους και ο κ. Γεωργιάδης- έχουν δεχτεί επιθέσεις από τον κόσμο. Πώς το κρίνεις;
Ο Άδωνις είναι εξαιρετικά αγαπητός από τον κόσμο. Η μία και μοναδική επίθεση που του έγινε, ήταν οργανωμένη από ομάδα αντιεξουσιαστών και καταγράφηκε επίτηδες για να φανεί – δήθεν – αυθόρμητη. Για τους άλλους πολιτικούς δεν είμαι αρμόδια να μιλήσω, σε καμία περίπτωση όμως δεν επικροτούμε τη βία για κανέναν απολύτως λόγο. Αυτή που χρησιμοποιούν τη βία, το κάνουν για λόγους εντυπωσιασμού και όχι ουσίας.
Ποια τα επόμενα επαγγελματικά σχέδια;
Αυτό το διάστημα έχω δώσει όλη μου την ενέργεια στην περιοδεία “MUSICAL, Αγάπη μου!” και ελπίζω να πάει καλά και να αρέσει στο κοινό μας, ακόμα περισσότερο και από το “Cinema Paradiso.” Αυτό θα μου δώσει τη δυνατότητα να συνεχίσω την περιοδεία μας το χειμώνα και σε άλλους προορισμούς. Παράλληλα, θα προσπαθήσω σιγά-σιγά, να συστήσω στον κόσμο και τη δική μου μουσική. Μην ξεχνάτε εξάλλου ότι εγώ βασικά, συνθέτις είμαι...

INFO:
Στις 13/6 οι: Παναγιώτης Πετράκης, Σία Κοσκινά, Γιάννης Φιλίας, Ευδοκία Μωυσίδου, υπό τη διεύθυνση και καθοδήγηση της Ευγενίας Μανωλίδου παρουσιάζουν το “Musical, Αγάπη μου”, στο Θέατρο Badminton. Τα εισιτήρια ξεκινούν από 10ευρώ.
Επίσης οι συντελεστές θα ταξιδέψουν: Ναύπλιο, Φάρος (12/7), Ιωάννινα, Ε.Η.Μ. (16/7), Δελφοί, Φρύνιχος (19/7), Σπάρτη, Σαϊνοπούλειο (24/7), Σύρος, Απόλλων (2&3/8).
Μέρος των εσόδων της συναυλίας στο Badminton θα διατεθεί σε φιλανθρωπικό οργανισμό. Όλα τα έσοδα της συναυλίας των Ιωαννίνων, θα δοθούν στους φιλανθρωπικούς οργανισμούς ΕΛΕΠΑΠ και Αντικαρκινική Εταιρεία

Δεν υπάρχουν σχόλια: