Σελίδες

Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

Ο Λάκης Παπαδόπουλος γιορτάζει 30 χρόνια στην "Τεχνόπολις"

Ο Λάκης Παπαδόπουλος γιορτάζει 30 χρόνια σε μουσικές σκηνές και προσκαλεί πολλούς & διαφορετικούς -μεταξύ τους- φίλους.Τρίτη 5 Ιουνίου,στην Τεχνόπολις-Δήμου Αθηναίων, θα πραγματοποιηθεί ένα μεγάλο και ξεχωριστό live! 


Την Τρίτη 5 Ιουνίου στην "Τεχνόπολις" του Δήμου Αθηναίων,θα πραγματοποιηθεί μία μεγάλη γιορτή,με πρωταγωνιστή τον Λάκη Παπαδόπουλο, ο οποίος γιορτάζει 30 χρόνια πάνω στην μουσική σκηνή.

Εκείνη την μαγική βραδιά,θα δώσουν το παρών και πολλοί φίλοι του γνωστού καλλιτέχνη,όπως: Αρλέτα,Γιάννη Γιοκαρίνη,Γιώργο Δημητριάδη,Ελένη Δήμου,Γιάννη Ζουγανέλη,Λαυρέντη Μαχαιρίτσα,Μανώλη Μητσιά, Δημήτρη Μητροπάνο,Μπλε,Σάκη Μπουλά,Ονιράμα και Δημήτρη Πουλικάκο.

Σερενάτα, Ήσυχα βράδια, Τσάι γιασεμιού, Έρχεται κρύο, Για να σ’ εκδικηθώ, Της νύχτας τα ηχεία, Κουρσάρος, Εσύ εκεί, Το παλιό μου παλτό, Πάρε πασά μου, Και θα χαθώ, Γυριστρούλα, Τα μπλε παπούτσια, Σε ζητάω, Έγινα για σένα Τούρκος, Κάτι γλυκό, Μενεξεδιά, Δικαίωμα στο όνειρο, Τσίχλα δίχως ζάχαρη, Ανεμώνα του Σικάγου, Ιωάννα και Μαριέττα, Έλα γοριλλάκι, Το βαλς της γειτονιάς είναι ορισμένα από τα τραγούδια που θα ακουστούν σε αυτή τη μεγάλη συναυλία από όλους αυτούς τους σπουδαίους ερμηνευτές που έρχονται να τιμήσουν τον Λάκη Παπαδόπουλο στις 5 Ιουνίου στη Τεχνόπολις. 

 «Θέλω από καρδιάς να ευχαριστήσω όλους τους φίλους μου καλλιτέχνες που συμμετέχουν σε αυτή τη μεγάλη γιορτή για μένα. Δεν είμαι καλός σ’ αυτά. Δεν χωράνε αυτά που θέλω να πω σε σημειώματα. Δεν μπορώ εύκολα να στριμώξω αυτά που νοιώθω σε λέξεις. Ξέρω όμως ότι νοιώθω ευλογημένος, γιατί η μεγάλη μου αγάπη για την μουσική μεταφράστηκε σε τραγούδια που αγαπήθηκαν από τον κόσμο. Σ’ αυτό βοήθησαν οι σπουδαίοι στιχουργοί και ποιητές που μου δάνεισαν τον λόγο τους και οι σπουδαίοι τραγουδιστές που τα ερμήνευσαν. Θα είναι πολύ μεγάλη χαρά και τιμή για μένα, να σας δω όλους εκεί!» 

Με την αγάπη μου Λάκης - Με τα Ψηλά Ρεβέρ - Παπαδόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: