Τίνα Καμπίτση: «Τα παραμύθια δεν παίρνουν εκπτώσεις»
Σε μία περίοδο που η λέξη «κρίση»
πρωταγωνιστεί στις ζωές μας, έχουμε ανάγκη τον ρομαντισμό, την
τρυφερότητα και την ξεγνοιασιά. Τις συγκεκριμένες έννοιες, τις
αντιπροσωπεύει πλήρως το παραμύθι. Και πόσο μάλλον, όταν φέρει την
υπογραφή της Τίνας Καμπίτση, η οποία ανήκει στην κατηγορία των σεναριογράφων που μπορούν να το εκπροσωπήσουν επάξια.
Άλλωστε, στο παρελθόν, έχουμε παρακολουθήσει δουλειές της, που σημείωσαν μεγάλη επιτυχία, τόσο ως προς το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα, αλλά και ως προς τα νούμερα τηλεθέασης. Ο λόγος για τα «40 κύματα» που συνδύασαν το παραμύθι με στοιχεία μιούζικαλ και είδαμε μία χωρισμένη κοπέλα με παιδί (Λίνα Σακκά) να πέφτει στα «δίκτυα» ενός σκοτεινού συγγραφέα (Μιχάλης Μαρίνος), ύστερα από ένα υποχθόνιο σχέδιο της μητέρας του (Κάρμεν Ρουγγέρη), αλλά και η «Ονειροπαγίδα». Στην δε «Ονειροπαγίδα» είδαμε την ιστορία μίας πλούσιας, κακομαθημένης (Μαρία Σολωμού) να υποκύπτει στην γοητεία του αγρότη, ο οποίος ήταν και χήρος και πατέρας (Γιώργος Καραμίχος) και να εγκαταλείπει την αστική ζωή και τη νοοτροπία της για χάρη του έρωτα και μίας…άλλης ζωής.
Η γνωστή σεναριογράφος, αφουγκράστηκε τις ανάγκες της εποχής και πρότεινε στον ΑΝΤ1, με τον οποίο συνεργαζόταν τα τελευταία χρόνια, ένα νέο…παραμύθι, το οποίο δεν προχώρησε, σύμφωνα με δημοσίευμα του «TV Zapping».
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του citypress.gr, επρόκειτο για ένα
...παραμύθι, με τίτλο «Άριστα 10» και το οποίο «μύριζε» αυτό που λέμε το…10 το καλό! Σύμφωνα με το σενάριο της Τίνας Καμπίτση, μία πολύ όμορφη και γλυκιά κοπέλα, αγράμματη, και με βλάχικη προφορά (τόσο βλάχικη που μερικές φορές θα χρειαζόταν υποτιτλισμό) θα γνώριζε στο καλυμμένο από το χιόνι, πανδοχείο του πατέρα της, έναν πανεπιστημιακό καθηγητή γλωσσολογίας και θα της άλλαζε ριζικά την ζωή. Χωρίς, όμως, να φανταζόταν κάποιος από τους δύο, τον τρόπο που θα γινόταν αυτό. Ουσιαστικά, θα έβρισκε τον δάσκαλο της.
Σε επικοινωνία που είχαμε με την γνωστή σεναριογράφο, μας ανέφερε ότι:«Ο μύθος του Πυγμαλίωνα, αποτέλεσε πηγή έμπνευσης και αποφάσισα να μπλέξω τον έρωτα και την γραμματική σ’ έναν κωμικό συνδυασμό».
Το στήσιμο της δουλειάς, όπως το είχε φανταστεί η σεναριογράφος, δεν θα θύμιζε καμία προηγούμενη δουλειά στην τηλεόραση, αφού και για την τηλεόραση θα ήταν κάτι πρωτοποριακό.
«Τα πρώτα επεισόδια θα έπρεπε να γυριστούν σε ένα χιονισμένο τοπίο, αφού το πανδοχείο κοντά στο χιονοδρομικό κέντρο είναι ο τόπος συνάντησης των πρωταγωνιστών και το χιόνι έπαιζε καταλυτικό ρόλο στην γνωριμία των πρωταγωνιστών. Μετά, η δράση θα μεταφερόταν στην Αθήνα, σ’ ένα τεράστιο σπίτι, πάνω απ’ την θάλασσα», πρόσθεσε η Τίνα Καμπίτση, εξηγώντας τους λόγους που ενδεχομένως να «μπλόκαραν» την έγκριση.
Μάλιστα, η Τίνα Καμπίτση, βρήκε στο πρόσωπο του Γιώργου Καραμίχου, τον ιδανικό καθηγητή γλωσσολογίας (δεν θα έμοιαζε καθόλου στο στυλ με τον αγρότη της «Ονειροπαγίδας»), συνεχίζοντας στην… επένδυση της άψογης συνεργασίας τους. Όταν είχε κατατεθεί η σειρά στο κανάλι, αμέσως μετά το τέλος της «Ονειροπαγίδας», η σεναριογράφος έκανε μία πρώτη συζήτηση με τον ηθοποιό και η απάντηση –τότε- ήταν θετική για μία εκ νέου συνεργασία.
Το concept της σειράς, ωστόσο, δεν προχώρησε στο επόμενο στάδιο της υλοποίησης, λόγω υψηλού κόστους. Οι ιθύνοντες του ΑΝΤ1, συζήτησαν με την σεναριογράφο, την εκδοχή να κάνουν την σειρά πιο οικονομική. Αλλά, από κοινού αποφάσισαν να μην κάνουν κάτι τέτοιο, επειδή αυτό θα χαλούσε το ύφος της σειράς.
Όπως δήλωσε στο citypress.gr, η Τίνα Καμπίτση: «Τα παραμύθια δεν παίρνουν εκπτώσεις». Έτσι, κατέθεσε στο κανάλι μία άλλη πρόταση, διαφορετικού είδους, ύφους και…budget.
Εμείς, ευελπιστούμε στην υλοποίηση της συγκεκριμένης ιδέας, αλλά και γενικότερων προτάσεων μυθοπλασίας από τον σταθμό.
Τέλος, σύμφωνα με άλλες αποκλειστικές πληροφορίες που φτάνουν στο citypress.gr, η σειρά έχει ζητηθεί και από άλλο μεγάλο τηλεοπτικό σταθμό, ο οποίος εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο επιστροφής του στη μυθοπλασία…
Άλλωστε, στο παρελθόν, έχουμε παρακολουθήσει δουλειές της, που σημείωσαν μεγάλη επιτυχία, τόσο ως προς το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα, αλλά και ως προς τα νούμερα τηλεθέασης. Ο λόγος για τα «40 κύματα» που συνδύασαν το παραμύθι με στοιχεία μιούζικαλ και είδαμε μία χωρισμένη κοπέλα με παιδί (Λίνα Σακκά) να πέφτει στα «δίκτυα» ενός σκοτεινού συγγραφέα (Μιχάλης Μαρίνος), ύστερα από ένα υποχθόνιο σχέδιο της μητέρας του (Κάρμεν Ρουγγέρη), αλλά και η «Ονειροπαγίδα». Στην δε «Ονειροπαγίδα» είδαμε την ιστορία μίας πλούσιας, κακομαθημένης (Μαρία Σολωμού) να υποκύπτει στην γοητεία του αγρότη, ο οποίος ήταν και χήρος και πατέρας (Γιώργος Καραμίχος) και να εγκαταλείπει την αστική ζωή και τη νοοτροπία της για χάρη του έρωτα και μίας…άλλης ζωής.
Η γνωστή σεναριογράφος, αφουγκράστηκε τις ανάγκες της εποχής και πρότεινε στον ΑΝΤ1, με τον οποίο συνεργαζόταν τα τελευταία χρόνια, ένα νέο…παραμύθι, το οποίο δεν προχώρησε, σύμφωνα με δημοσίευμα του «TV Zapping».
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του citypress.gr, επρόκειτο για ένα
...παραμύθι, με τίτλο «Άριστα 10» και το οποίο «μύριζε» αυτό που λέμε το…10 το καλό! Σύμφωνα με το σενάριο της Τίνας Καμπίτση, μία πολύ όμορφη και γλυκιά κοπέλα, αγράμματη, και με βλάχικη προφορά (τόσο βλάχικη που μερικές φορές θα χρειαζόταν υποτιτλισμό) θα γνώριζε στο καλυμμένο από το χιόνι, πανδοχείο του πατέρα της, έναν πανεπιστημιακό καθηγητή γλωσσολογίας και θα της άλλαζε ριζικά την ζωή. Χωρίς, όμως, να φανταζόταν κάποιος από τους δύο, τον τρόπο που θα γινόταν αυτό. Ουσιαστικά, θα έβρισκε τον δάσκαλο της.
Σε επικοινωνία που είχαμε με την γνωστή σεναριογράφο, μας ανέφερε ότι:«Ο μύθος του Πυγμαλίωνα, αποτέλεσε πηγή έμπνευσης και αποφάσισα να μπλέξω τον έρωτα και την γραμματική σ’ έναν κωμικό συνδυασμό».
Το στήσιμο της δουλειάς, όπως το είχε φανταστεί η σεναριογράφος, δεν θα θύμιζε καμία προηγούμενη δουλειά στην τηλεόραση, αφού και για την τηλεόραση θα ήταν κάτι πρωτοποριακό.
«Τα πρώτα επεισόδια θα έπρεπε να γυριστούν σε ένα χιονισμένο τοπίο, αφού το πανδοχείο κοντά στο χιονοδρομικό κέντρο είναι ο τόπος συνάντησης των πρωταγωνιστών και το χιόνι έπαιζε καταλυτικό ρόλο στην γνωριμία των πρωταγωνιστών. Μετά, η δράση θα μεταφερόταν στην Αθήνα, σ’ ένα τεράστιο σπίτι, πάνω απ’ την θάλασσα», πρόσθεσε η Τίνα Καμπίτση, εξηγώντας τους λόγους που ενδεχομένως να «μπλόκαραν» την έγκριση.
Μάλιστα, η Τίνα Καμπίτση, βρήκε στο πρόσωπο του Γιώργου Καραμίχου, τον ιδανικό καθηγητή γλωσσολογίας (δεν θα έμοιαζε καθόλου στο στυλ με τον αγρότη της «Ονειροπαγίδας»), συνεχίζοντας στην… επένδυση της άψογης συνεργασίας τους. Όταν είχε κατατεθεί η σειρά στο κανάλι, αμέσως μετά το τέλος της «Ονειροπαγίδας», η σεναριογράφος έκανε μία πρώτη συζήτηση με τον ηθοποιό και η απάντηση –τότε- ήταν θετική για μία εκ νέου συνεργασία.
Το concept της σειράς, ωστόσο, δεν προχώρησε στο επόμενο στάδιο της υλοποίησης, λόγω υψηλού κόστους. Οι ιθύνοντες του ΑΝΤ1, συζήτησαν με την σεναριογράφο, την εκδοχή να κάνουν την σειρά πιο οικονομική. Αλλά, από κοινού αποφάσισαν να μην κάνουν κάτι τέτοιο, επειδή αυτό θα χαλούσε το ύφος της σειράς.
Όπως δήλωσε στο citypress.gr, η Τίνα Καμπίτση: «Τα παραμύθια δεν παίρνουν εκπτώσεις». Έτσι, κατέθεσε στο κανάλι μία άλλη πρόταση, διαφορετικού είδους, ύφους και…budget.
Εμείς, ευελπιστούμε στην υλοποίηση της συγκεκριμένης ιδέας, αλλά και γενικότερων προτάσεων μυθοπλασίας από τον σταθμό.
Τέλος, σύμφωνα με άλλες αποκλειστικές πληροφορίες που φτάνουν στο citypress.gr, η σειρά έχει ζητηθεί και από άλλο μεγάλο τηλεοπτικό σταθμό, ο οποίος εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο επιστροφής του στη μυθοπλασία…
του Παναγιώτη Μουλόπουλου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου